En zo blijkt maar weer hoe ze de hele boel bij elkaar liegenquote:
Ja, helaas doen ze wel alsof dit nog niet bekend wasquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En zo blijkt maar weer hoe ze de hele boel bij elkaar liegen
Gelukkig zijn er mensen die onderzoek blijven doen
Is het oud nieuws dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, helaas doen ze wel alsof dit nog niet bekend was
O is dat het.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:32 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Sommige mensen stoppen het liever in de doofpot.
Het gaat er om dat Fauci het nu toe geeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, of dacht jij dat het dragen van een mondmasker op wetenschappelijke basis was?
Tja, zolang je dat maar blijft gelovenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O is dat het.
Gelukkig gaan steeds meer mensen in de gaten krijgen hoe we in de maling worden genomen en voorgelogen worden.
Gaat vanzelf goed komen
Non argument.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Fauci het nu toe geeft.
Bewijs dat ze ons in de maling nemen en voorliegen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Non argument.
Wat heb je eraan?
Niets.
Vanaf het begin is aangegeven dat maatregelen werden genomen op basis van te weinig informatie.
Datzelfde geldt voor mondkapjes, er is nooit beweerd dat wetenschappelijk is aangetoond dat ze werken.
Er wordt dus iets toegegeven dat nooit is beweerd .
Verder kan ik me niet herinneren dat we in Nederland een mondkapjes plicht voor kinderen hebben gehad.
Waarom dan juichen voor iets dat 5000 km verderop aan de hand is.
Voorliegen waarover?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bewijs dat ze ons in de maling nemen en voorliegen.
Joh ik ga die discussie helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voorliegen waarover?
En waarover ben jij in de maling genomen door Fauci?
maar je weet niet te benoemen wat dan de leugen is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Joh ik ga die discussie helemaal niet aan.
Jij mag het een non argument vinden maar ik ben blij dat er weer een "expert" betrapt is.
Beetje bij beetje komen alle leugens boven water.
Kan even duren maar we blijven door gaan
Wat wil je nou?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
maar je weet niet te benoemen wat dan de leugen is.
En dat is veelzeggend.
Je bent in de maling genomen?
Hoe dan precies?
quote:
Hoe blijkt dat?quote:En zo blijkt maar weer hoe ze de hele boel bij elkaar liegen
Dat is hier al zo vaak besproken en bewezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Hoe blijkt dat?
Daar komt geen antwoord op.
En dat is wat er gaande is..
Er worden loze dingen geroepen...
Omdat die steeds opnieuw wordt gestart.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is hier al zo vaak besproken en bewezen.
Waarom steeds dezelfde discussie opnieuw willen voeren?
Dat heb je net ook al gezegd en dat heb ik ook beantwoord.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat die steeds opnieuw wordt gestart.
'opeens' is er een openbaring over Fauci, terwijl dat gegeven al jaren bekend is.
Er wordt niets nieuws aangetoond.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat heb je net ook al gezegd en dat heb ik ook beantwoord.
Waarom blijf je daar nou over door drammen?
Daar dram jij mee.quote:ik ben blij dat er weer een "expert" betrapt is.
Ik heb het 1x gezegd.quote:
Dat is juist de grap, er komt niets boven water.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gezegd.
Het zit je niet lekker he, dat er zo veel dingen boven water komen.
Daarom probeer je het maar te bagetaliseren.
Joh dat is gewoon feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, er komt niets boven water.
En ik begrijp best dat dat frustrerend is, en daarom allerlei zaken worden verdraaid uit wanhoop.
Maar meer is het ook niet.
De tweet vertelt niets nieuws.
Laat maar zien dan, welke leugen is nu ontmaskerd?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Joh dat is gewoon feitelijk onjuist.
De enige die hier wanhopig bezig is ben jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |