quote:Engeland en Frankrijk zijn topfavoriet voor het komende EK, zo voorspelt databureau Opta. Nederland is een outsider met ongeveer vijf procent kans op het liften van de trofee. De kwartfinale wordt het eindstation, zo zegt het voorspelmodel over het Europese landentoernooi dat over tien dagen begint.
De Opta Predicter is een model die het komende EK tienduizend keer simuleert. Op basis van die simulaties wordt een winkans voor het toernooi berekend. Verliezend finalist van 2021, Engeland is titelfavoriet nummer één met 19,9 procent. Frankrijk volgt met 19,1% en gastland Duitsland sluit de top 3-kanshebbers met 12,4%.
Opta berekent de kansen vanaf de knock-outfase. Oranje heeft een grote kans om door te gaan in de poule met Polen, Frankrijk en Oostenrijk, maar het eindstation lijkt op voorhand de kwartfinale te zijn.https://www.espn.nl/voetb(...)ent-kans-op-ek-titel
ga je morgen vlaggetjes doen nogquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hopelijk eerste ronde eruit. Kunnen we weer normaal doen met zijn allen.
Pas weer juichen als de basis elf geen kleurtje meer heeft?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hopelijk eerste ronde eruit. Kunnen we weer normaal doen met zijn allen.
Ga is iemand anders lastigvallen met je woke gelulquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pas weer juichen als de basis elf geen kleurtje meer heeft?
Zaten ze er niet ver vanaf.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:41 schreef Goudenkomkommer het volgende:
In 2022 maakte Brazillie volgens Opta ook de meeste kans om het WK te winnen
3 van de 1e 5 gingen na de kwartfinale al naar huisquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Zaten ze er niet ver vanaf.
[ afbeelding ]
Zegt die ook dat 'me' geen bezittelijk voornaamwoord is? Dat beschaafde mensen zeggen 'Mijn inktvis...'?quote:
zal eens effe kijke voor je augiequote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zegt die ook dat 'me' geen bezittelijk voornaamwoord is? Dat beschaafde mensen zeggen 'Mijn inktvis...'?
Albions?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:06 schreef vaarsuvius het volgende:
zoland de Engelsen, Duitsers, Britten, Portugezen, Fransen en Albions maar niet winnen vind ik alles best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |