elden ringquote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand een bom op die Golden Saucer gooien in FF VII?
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
• Horizon Forbidden West DLC?
Kleine backlog
Baldur's gate duurde lang.
En FF VII doorzettingsvermogen is niet zo groot.
Heb zo de indruk dat dat niet zijn genre isquote:
Allemaal goede optiesquote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
Zondequote:Op maandag 1 juli 2024 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb zo de indruk dat dat niet zijn genre is
Ach ik snap wel dat dat je ding moet zijn.quote:
Your friendly neighborhood spidermanquote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
De originele Final Fantasy VII.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
Yakuza!quote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
Fantasy, ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb zo de indruk dat dat niet zijn genre is
Wil je me dood hebben?quote:
Blij dat ik t voor je heb kunnen playstestenquote:Door jouw martelgang wacht ik wel tot Rebirth op PS+ Extra komt (Ik vond Remake al langdradig en onnodig fillen, Rebirth klinkt nog een stuk erger). Heb nu 8 uur in de PS1 versie zitten en ben net Midgard uit. Turned based RPGs.Het verhaal en pacing is in het origineel echt veel duidelijker en beter btw.
Grijs valt best mee. Lastig ja het is zeker een uitdaging. Al kan je het zo makkelijk maken als je zelf wilt.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fantasy, ja.
Maar deze lijkt me heel treurig grijs en te zwaar/lastig en lang.
quote:Op maandag 1 juli 2024 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als mijn mega casual buddy die alleen maar simpele games speelt zoals naruto en dbz Elden Ring kan dan kan iedereen het
Enige wat je moet weten is dat summons belangrijk zijn en wat je enorm gaan helpen als noob speler.
Verder 1 van de beste games aller tijden, kan je niet verkeerd aan doen om het te proberen
Chapter 8 was awesome.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Bijna klaar, denk ik
Maar wat dan?
• Spiderman 2?
• God Of War 2?
• Alan Wake 2?
• Plague Tale 2?
• Cyberpunk DLC?
Kleine backlog
Elden ring is enorm over hypedquote:Op maandag 1 juli 2024 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als mijn mega casual buddy die alleen maar simpele games speelt zoals naruto en dbz Elden Ring kan dan kan iedereen het
Enige wat je moet weten is dat summons belangrijk zijn en wat je enorm gaan helpen als noob speler.
Verder 1 van de beste games aller tijden, kan je niet verkeerd aan doen om het te proberen
Never ever.quote:
De layout van de golden saucer is mega vervelend (maar je kan via de moogle transporteren!), al die tyfus blije mini games in die verschillende arena's, dat hele "we proppen een paar bad guys in een fighting arena" om door te moeten .............. Neuh. T voelt gewoon wederom echt als filler. Voegt niets toe aa het verhaal.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De layout van de golden saucer is mega vervelend (maar je kan via de moogle transporteren!), al die tyfus blije mini games in die verschillende arena's, dat hele "we proppen een paar bad guys in een fighting arena" om door te moeten .............. Neuh. T voelt gewoon wederom echt als filler. Voegt niets toe aa het verhaal.
"Weet je wat leuk zou zijn? Als we ineens random in een haunted mansion gaan slapen met schattige schrikeffecten en we tijdens een enorm belangrijke missie om de planeet te redden ineens x dagen gaan slapen in een mega pretpark met z'n allen e leuke dingen gaan doen in een reuzenad en zo. DAT is leuk! Doen we er ook nog een soort opera musical met quick time events in!!!"
Ik kan die pitch daarvoor al zien gebeuren
Maar het is er wel doorheen gekomen.
Zo fucking random deze shit.
Ik mag hopen dat deel 3 meer de ernst van het verhaal gaat pakken.
Rebirth is niks als preparken, stranden, bikini's en shows lijkt t wel.
Denk dat het de GOTY gaat wordenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef Starhopper het volgende:
Net een pre-order geplaatst voor Astrobot![]()
Dat denk ik ook!!! Met Astrobot heeft Sony echt iets briljants te pakken!quote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Denk dat het de GOTY gaat worden
Als het de prijzen niet gaat pakken wel genoeg mensen die het gaan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |