Een spiegel kopen van 800 euroquote:Op maandag 3 juni 2024 00:36 schreef Nick9292 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nooit onredelijk tegen haar geweest. We leven in luxe, ze spreekt af met haar vriendinnen, we hebben alles, maar op een of andere manier klaagt ze nog steeds. Dat wij ruzie maken omdat ik mijn vader geld uitleen en dat zij zegt:
"Je kunt anderen geen geld geven als je eerst niet voor je eigen huis zorgt'. Ik zeg huh, wat doe ik niet? Nou je koopt geen spiegel die ik je laatst stuurde van 800 euro. Ik ga toch geen spiegel voor die prijs kopen. Ik krijg dan dit soort dingen naar mij toe geslingerd, alsof ik mijn geld aan het vergokken ben en niks beteken voor het huis. Dit is echt niet motiverend.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een spiegel kopen van 800 euro.
Zou zo'n iemand niet serieus kunnen nemen. Dan ben je geestelijk niet in orde
En dan krijgt hij dat ding ook nog eens naar zich toe geslingerdquote:Ik zeg huh, wat doe ik niet? Nou je koopt geen spiegel die ik je laatst stuurde van 800 euro. Ik ga toch geen spiegel voor die prijs kopen. Ik krijg dan dit soort dingen naar mij toe geslingerd
Raar chickquote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
En dan krijgt hij dat ding ook nog eens naar zich toe geslingerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |