Ook tofquote:
Minder lang dan die van Milesquote:
Ooh... dat is ook een lekkere vibe! La Vida et un Carnivalquote:
Van een aantal zijn ook filmpjes te vindenquote:
Misschien als ze echt tam zijn..quote:Op zondag 2 juni 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van een aantal zijn ook filmpjes te vinden
Neuh, ook bij wilde dieren kan dit prima,quote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 22:35 schreef D. het volgende:
Van Trumpets naar Muppets!
Leuke docu
Jim Henson: Idea Man (2024) - Reference View - IMDb
Goeiemerrege.....quote:
quote:
Meestal op maandagquote:
Dit!!quote:
Ze moet niet zo zeuren en gewoon de afwas gaan doenquote:
Balen hoorquote:Op maandag 3 juni 2024 14:50 schreef Prisha het volgende:
Nou, net de makelaar aan de telefoon gehad.
Geen huis voor Prish![]()
Terug naar de zoektocht. Ik heb een mentale reset nodig
quote:Op maandag 3 juni 2024 14:50 schreef Prisha het volgende:
De makelaar zei dat er voor dit huis "behoorlijk" overboden was. Het zat al aan onze max, we konden er nog met wat moeite 18.000 uitpersen om te overbieden maar dat was denk ik bij lange na niet genoeg. Zelfs in dit hogere segment. Als het huis daadwerkelijk verkocht is, kunnen we het biedlogboek inzien en dan weten we waar we ongeveer stonden met ons bod.
Ja, precies ditquote:
Wat jammer Prishaquote:Op maandag 3 juni 2024 14:50 schreef Prisha het volgende:
De makelaar zei dat er voor dit huis "behoorlijk" overboden was. Het zat al aan onze max, we konden er nog met wat moeite 18.000 uitpersen om te overbieden maar dat was denk ik bij lange na niet genoeg. Zelfs in dit hogere segment. Als het huis daadwerkelijk verkocht is, kunnen we het biedlogboek inzien en dan weten we waar we ongeveer stonden met ons bod.
Jammer Prishaquote:Op maandag 3 juni 2024 14:50 schreef Prisha het volgende:
Aww Prishquote:Op maandag 3 juni 2024 14:50 schreef Prisha het volgende:
Het huis dat jullie straks vinden en wel door gaat is toch veel mooierquote:Op maandag 3 juni 2024 14:50 schreef Prisha het volgende:
Zo ga ik het maar bekijken jaquote:Op maandag 3 juni 2024 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het huis dat jullie straks vinden en wel door gaat is toch veel mooier
Echt ellende is hetquote:Op maandag 3 juni 2024 14:50 schreef Prisha het volgende:
Wat?quote:
Was een optiequote:
ja, da week dus niequote:
Jammer Prish, ik gunde je het zo.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:50 schreef Prisha het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was een optie
[..]
ja, da week dus nie
Weet je wat ze hier met dat soort beesten doen:quote:
quote:Op maandag 3 juni 2024 14:50 schreef Prisha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Treehut362 op 03-06-2024 21:54:24 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SBE weet het vast maar denk het nu ookquote:
Ik heb ook slavink. Met bloemkool, kerriesaus en aardappelsquote:
8 stuks van de aldiquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ook slavink. Met bloemkool, kerriesaus en aardappels
Je eet er 8??quote:
Heb hem gewoon weer gekekenquote:
Jodelahitieeee!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb hem gewoon weer gekeken
Zodra er die ene Chantal erbij komt haal ik een hele palletquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
Traytje Schultenbräu, 6 stuks van de Aldi
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zodra er die ene Chantal erbij komt haal ik een hele pallet
Beter om deze tijd 's avonds dan 's morgensquote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:TT
Mijn dagelijkse trompet concert is overigens weer begonnen...
Buurman doet dagelijks een uurtje tetteren.
Ja! Overigens stoor ik me er niet aan hoor, het is net zacht genoeg en ik heb het gewoon ook maar omarmt : )quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Beter om deze tijd 's avonds dan 's morgens
Ik vind dat ook nooit vervelend als ik mensen hoor oefenen. Maar als ik ergens een radio of stereo hoor tetteren word ik gek. Weird.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Overigens stoor ik me er niet aan hoor, het is net zacht genoeg en ik heb het gewoon ook maar omarmt : )
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind dat ook nooit vervelend als ik mensen hoor oefenen. Maar als ik ergens een radio of stereo hoor tetteren word ik gek. Weird.
Ja hier zitten 2 pianisten en heel soms een blokfluit kwartet. Kan ik ook van genieten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Aan de andere kant een deur verder oefende een meisje Piano, en die kon ik alleen horen met de tuindeuren van hun open als ik in mijn tuin was. Vond ik ook altijd heerlijk... net ver genoeg, je hoorde ook de vogeltjes/
Een wolkquote:
2 cavia's in een Roemeens spookhuis tijdens carnaval?quote:
Depri en zeurderig lied zo voor het slapen gaan. Bahquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Depri en zeurderig lied zo voor het slapen gaan. Bah![]()
Nighty
die zitten hier ineens ook veel in de tuin dichtbijquote:Op woensdag 5 juni 2024 07:23 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen weer genieten van de vogeltjes.![]()
Hier heb ik de laatste tijd weer een prachtig merelconcert iedere avond.En gisteren vloog een roodborstje op me af en bleef dicht in de buurt rondhupsen. Ik vind dat zo'n mooie vogeltjes.
U ontvangt 1000 guldenquote:Op woensdag 5 juni 2024 11:01 schreef D. het volgende:
Mijn weerapp is kapot
Gelukkig in mijn voordeel
Da’s een meevaller die niet tegenvaltquote:Op woensdag 5 juni 2024 11:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
U ontvangt 1000 gulden
[ afbeelding ]
Hoeveel is dat nog waard tegenwoordig?quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
U ontvangt 1000 gulden
[ afbeelding ]
Helemaal niks dus. Net wat het papier nog waard isquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal niks dus. Net wat het papier nog waard is
quote:DNB gebruikt de officiële koers voor het omwisselen van guldenbankbiljetten. Die koers is: EUR 1 = NLG 2,20371. Dus 1 gulden is ongeveer 45 eurocent waard. We brengen geen extra kosten in rekening voor het omwisselen.
Lol, ik dacht dat het allang niet meer konquote:
Tot 2032quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat het allang niet meer kon
¤ 453,78quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
U ontvangt 1000 gulden
[ afbeelding ]
Ik heb nog twee schoenendozen vol met centen en stuivers, die houd ik gewoon.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tot 2032
Ik heb nog wat liggen, dus voor die tijd moet ik er nog over nadenken
Ik heb van bijna alles wat bewaard, alleen boven de snip vond ik het wat teveel van het goede wordenquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog twee schoenendozen vol met centen en stuivers, die houd ik gewoon.
Ga ze ooit nog in een kist begraven voor de schatvinders uit de verre toekomst, dat is mijn plan
Waren ook wel de mooiste biljetten everquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb van bijna alles wat bewaard, alleen boven de snip vond ik het wat teveel van het goede worden
Wilders brengt ze vast weer terugquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Waren ook wel de mooiste biljetten ever
Twee keer de helft zoveel waardquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen snip, da's een andere rare vogel
Ik heb nog wel een aantal zilveren tientjes.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb ook nog een hele verzameling munten en briefgeld. Het is niet veel meer waard.
Alleen de gouden en zilveren munten leveren nog wat op.
Ik heb net 8km gelopenquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:23 schreef chufi het volgende:
Moet er nog iemand naar Utrecht CS of terug naar huis?
Was ik ook niet van planquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet meer die kant op gaan
over 2 uurtje of zo pas?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was ik ook niet van planIk ben Starliner aan het kijken.
Dan was ie misschien toch niet zo vers meer?quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
*PING* Zei mijn bakkie met supermarkt Bami en Saté.
Nou ja.. supermarkt "vers" en de ping is natuurlijk van de magnetron.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was ie misschien toch niet zo vers meer?
Voetbalquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
Als je dan toch al rood hebt ...............![]()
![]()
https://www.nu.nl/308949/(...)genstander-neer.html
Nou nog prik prik en smakelijk!quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb ook bami met satéquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook bami met saté
Nouja, nog niet, ik moet het eerst bereiden, vooralsnog heb ik de ingrediënten
Nog 5 dagen werken en dan een weekje op vakantiequote:
Prik prik ✔quote:
Lekkuh! Waar gaat het heen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog 5 dagen werken en dan een weekje op vakantie
Lekker vooruitzichtquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uitbuikenquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prik prik ✔
Hap Hap ✔
Slik Slik ✔
Pruttel Pruttel ✔
Voetjes omhoog... ✔
Je bent ondertussen vloeiend in het Italiaans?quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mijn zus naar Samos, autootje gehuurd om het eiland te verkennenquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekkuh! Waar gaat het heen?
Lekker hoorquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met mijn zus naar Samos, autootje gehuurd om het eiland te verkennen
Ga jij me nu ook al stalken?quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent ondertussen vloeiend in het Italiaans?
Moiquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:23 schreef chufi het volgende:
Moet er nog iemand naar Utrecht CS of terug naar huis?
Airco lijkt me handiger als we een beetje lief voor ons velletje willen zijnquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker hoor
Enneuh... ff bellen of ze ook een Cabrio hebben
[ afbeelding ]
Die zijn geinigquote:
Misschien is er een fokker in die regio waar je kan overnachtenquote:
Ja, top. Lekker warm... blote benen.. buiten eten, leven... zucht..quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Airco lijkt me handiger als we een beetje lief voor ons velletje willen zijn
Goede temperaturen he
Ik ga bij mijn tante als het echt nog lang duurtquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is er een fokker in die regio waar je kan overnachten
Sta je er nog?quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn tante als het echt nog lang duurt
Balen joh! Maar eet smakelijk!quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:12 schreef pullup het volgende:
Nu even uit eten en dan kom ik om 8 uur wel weer even kijken hoe het ervoor staat. Is ook echt al de derde keer dit jaar
Een beetje begreep ik maar ik ga meteen in standje bier halen en wat lekkers eten in de stadquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sta je er nog?
Las ergens dat het weer rijd...
Sterktequote:Op woensdag 5 juni 2024 18:12 schreef pullup het volgende:
Nu even uit eten en dan kom ik om 8 uur wel weer even kijken hoe het ervoor staat. Is ook echt al de derde keer dit jaar
Stalken? Neuh, teveel moeitequote:
Maar uh,quote:
Ik hoop om 8 uur, werkte vorige keer ook primaquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh,
hoe laat heb je nou (g)een trein?
Oh, das al weer bijnaquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop om 8 uur, werkte vorige keer ook prima
Ja ga zo wel weer naar het station even kijkenquote:
Kaartje ziet er nog steeds rood uit.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ga zo wel weer naar het station even kijken
Mjah dan blijf ik hier en sla de training morgenochtend wel over.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaartje ziet er nog steeds rood uit.
Hoop voor jou dat ze rond 8 uur echt weer normaal rijden.
Dus er hoeft niet een extra zoektocht naar de drenkeling?quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah dan blijf ik hier en sla de training morgenochtend wel over.
Geen man overboord
Nope, ik heb net even op mijn app gekeken en er is toch wel de verwachting dat het om 20.00 wel weer zal gaan lopen allemaalquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus er hoeft niet een extra zoektocht naar de drenkeling?
Ik heb gewoon te weinig tijd, en momenteel andere prioriteitenquote:Op woensdag 5 juni 2024 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stalken? Neuh, teveel moeite
Maar nee dus, en het valt tegen, dus je wil niet antwoorden
Daar had ik over gelezen, maar ik heb het nog steeds niet geluisterd, dus dat ga ik meteen even doen.quote:
Ik vind die happy hardcore melodie van Right Here Waiting zo leuk in zijn nieuwe nummer. Verder is het ook weer niet heel bijzonderquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar had ik over gelezen, maar ik heb het nog steeds niet geluisterd, dus dat ga ik meteen even doen.
Ik heb vorige week ofzo een paar youtubes van Joost zitten kijken, op Pukkelpop en Lowlands, ik was aangenaam verrast.
Jaaa dat Right Here Waiting is er heel tof in, lekker deuntje zo hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind die happy hardcore melodie van Right Here Waiting zo leuk in zijn nieuwe nummer. Verder is het ook weer niet heel bijzondermaar het luistert wel lekker weg vind ik.
Ja die heb ik ook z'n beetje allemaal gezien. Altijd een feestje
quote:
Ik herkende het nummer meteen, maar kon het ook niet direct thuis brengen, de tekst Wherever you go Whatever you do wist ik wel, dus die heb ik even gegoogeldquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kon het vanmorgen zelf niet meteen plaatsen. Wist wel dat ik het kende maar dacht aan Brian Adams. Deze zanger ken ik niet maar het nummer wel.
Ik snap wel dat je aan Bryan Adams denkt. Een beetje dezelfde stijl en hun stemmen lijken ook op elkaar.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:51 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kon het vanmorgen zelf niet meteen plaatsen. Wist wel dat ik het kende maar dacht aan Brian Adams. Deze zanger ken ik niet maar het nummer wel.
Was hier ook. De laatste jaren zijn er alleen maar meeuwen en een enkel koolmeesje die ik hoor. Kutmeeuwen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 07:23 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen weer genieten van de vogeltjes.![]()
Hier heb ik de laatste tijd weer een prachtig merelconcert iedere avond.En gisteren vloog een roodborstje op me af en bleef dicht in de buurt rondhupsen. Ik vind dat zo'n mooie vogeltjes.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Quiche met courgette, paprika, prei, cherrytomaatjes en geitenkaas
Bah! Is er nog wel wat groen bij jullie in de buurt? Heggen, tuinen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Was hier ook. De laatste jaren zijn er alleen maar meeuwen en een enkel koolmeesje die ik hoor. Kutmeeuwen.
Oh zeker wel hoor, er is hier een park om de hoek en er zijn binnentuinen. Als ik aan de tuinkant uit het raam kijk zie ik een muur van groen. Die binnentuinen zijn vanaf de straat niet te zien.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bah! Is er nog wel wat groen bij jullie in de buurt? Heggen, tuinen?
Dat is fijnquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh zeker wel hoor, er is hier een park om de hoek en er zijn binnentuinen. Als ik aan de tuinkant uit het raam kijk zie ik een muur van groen. Die binnentuinen zijn vanaf de straat niet te zien.
Waar zou je een foto van willen zien?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er hier iemand nog wel eens foto's maken?
Beetje in de rondte knippen met je phone?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ai moeilijke vraag.. misschien welquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje erop uit gaan en foto's maken van iets leuks.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beetje in de rondte knippen met je phone?
Of bedoel je met je statief en de sls en je buik in de modder?
vragen... vragen..
Ja leukquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje erop uit gaan en foto's maken van iets leuks.
Domni had een tijdje foto's uit Utrecht.
En zo zijn er hier wel meer die bv aan de fotowedstrijd meededen.
T ging mij ook niet zozeer om het posten, maar meer of iemand het nog wel eens doetquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
Maak nog wel zo nu en dan een foto van iets, soms doe ik ook mn best, maar echt posten of eigenlijk überhaupt er iets mee doen... weinig
"Doen"quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T ging mij ook niet zozeer om het posten, maar meer of iemand het nog wel eens doet
Hmmmm, waarom klinkt dit eng bekend?quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Doen"
Daar raak je bij mij wel een snaar, ik vertel mezelf vaak dat ik meer moet "doen" ipv bedenken.. of achter het scherm plakken, wat ik leuk vind, maar het knaagt. Heb weleens post-it's in huis geplakt met daarop "Doen!"
komt omdat we heel de dag van vanalles foto's en filmpjes kunnen maken .....quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja leuk![]()
Maak nog wel zo nu en dan een foto van iets, soms doe ik ook mn best, maar echt posten of eigenlijk überhaupt er iets mee doen... weinig
Fotoinflatiequote:Op woensdag 5 juni 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
komt omdat we heel de dag van vanalles foto's en filmpjes kunnen maken .....
""vroeger"" had je een camera met een rolletje voor 20 foto's ....... dan keek je wel heel goed uit voordat je klikte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Doe ik nog steeds hoor. Maak echt zelden een foto met mijn telefoon. Daar heb ik een camera voor, en die weer zelden bij me.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:33 schreef maily het volgende:
""vroeger"" had je een camera met een rolletje voor 20 foto's ....... dan keek je wel heel goed uit voordat je klikte
Afdeling rare vragen: Hoe/waar kun je tegenwoordig nog een fotorolletje laten ontwikkelen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe ik nog steeds hoor. Maak echt zelden een foto met mijn telefoon. Daar heb ik een camera voor, en die weer zelden bij me.
Oke, wel een digitale camera. Maar kijk nog wel voor ik een foto maak. Moet een hoop instellingen doen etcquote:Op woensdag 5 juni 2024 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afdeling rare vragen: Hoe/waar kun je tegenwoordig nog een fotorolletje laten ontwikkelen?
Bij de fotograafquote:Op woensdag 5 juni 2024 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afdeling rare vragen: Hoe/waar kun je tegenwoordig nog een fotorolletje laten ontwikkelen?
Die meeuwen zijn een beetje een plaag hier vind ik. En ja ik denk dat ze alles opvreten wat ze kunnen pakken.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is fijnZouden die meeuwen andere vogels wegjagen? Geen idee eigenlijk.
Weet wel dat ik tegenwoordig weer méér mussen zie en Na twee jaar zonder merels, ze nu weer hoor gelukkig. Dus wie weet komt het bij jou ook weer terug.
quote:
Ow ergens vanmiddag pas , ik kijk er tussen de middag even naarquote:
Ik moest de link ff posten,. Het is nu nog te vroeg iddquote:Op donderdag 6 juni 2024 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow ergens vanmiddag pas , ik kijk er tussen de middag even naar
Ik zal eens even kijken wat ze dan gaan testen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moest de link ff posten,. Het is nu nog te vroeg idd
Was da?quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:32 schreef Puzzie het volgende:
Meeste mensen op YT hebben 'flight'parties
Dohquote:Op donderdag 6 juni 2024 06:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken wat ze dan gaan testen.
Haha en dan op youtube?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |