Vd Ven gaat linksback spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:53 schreef DIJK het volgende:
[..]
Tuurlijk. Blind wordt er bij een cafe elftal nog uitgelopen. Maar de maatsen hypetrain werd ook wel een beetje overdreven.
Of weet je nog tegen Napoliquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mogen zo Blind dit jaar tegen Real kijken . Kom je ook niet bij van het lachen.
Ja, die moet natuurlijk ook nog veel leren en is er nog lang niet maar desondanks ga je hem straks tekort komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:53 schreef DIJK het volgende:
[..]
Tuurlijk. Blind wordt er bij een cafe elftal nog uitgelopen. Maar de maatsen hypetrain werd ook wel een beetje overdreven.
Allemaal de schuld van Alfred lolquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of weet je nog tegen Napoli
Maar goed dit was ook wel een behoorlijk foutje.
Hij speelt niet slecht, maar ik vind hem nog wel een stukje ervaring missen. Je mag een bal achterin nooit zo breed geven.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vind maatsen wel een goede wedstrijd spelen
je speelt tegen real.....de beste club van de wereld
ake gaat natuurlijk linksback spelenquote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
Carvajal is wellicht een grotere lul dan Calvin Stengs.
Als een speler die ik niks vind een fout maakt ligt het aan de spelerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Alfred lol
Ook een optiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ake gaat natuurlijk linksback spelen
Die kan niet een hele linkerkant bespelen zoals Maatsen dat kan en is gewoon een centrumverdediger. Dat hij snel is maakt van hem nog geen ideale back.quote:
aha merciquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/557459
is geen optiequote:
Ze hebben daar op zuid sowieso weinig gasten lopen waar je gemakkelijk een hekel aan kan hebben. Die Gudetti of Pelle die maakten dat eenvoudiger.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou nou.
Je kan veel over Calvin zeggen, maar het is geen lul.
Gewoon een hartstikke lieve jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |