De meiden in het filmpje vinden met prachtig, wie ben ik om hen tegen te sprekenquote:
@Breszenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:51 schreef Elan het volgende:
In Rotterdam hebben ze het gewoon niet zo op Joden.
@:Breszen @:onlogisch
Ik zie hier niemand een Chinese, Soedanese of Russische vlag zwaaien, welke genocide heb je het over?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
En terecht. Als iemand gaat zwaaien met een vlag van een land dat genocide pleegt zou ik ook boos worden.
Je staat voor het Westen, de kant van democratie, liberale normen en waarden, strijdend tegen Islamitisch, antiwesters en antisemitisch terrorisme. Hetzelfde als zwaaien met een vlag van Oekraïne, ook dat staat een beetje voor een strijd tussen het Westen en een antiwesterse partij.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:53 schreef Twiitch het volgende:
Hoezo ben je dapper als je met een Israëlische vlag zwaait
Helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
En terecht. Als iemand gaat zwaaien met een vlag van een land dat genocide pleegt zou ik ook boos worden.
Inderdaad. Maar ja, als worden gepakt zal het wel weer worden afgedaan als "dit is slechts kritiek op Israël".quote:
dank u, dat was alleszeggend over welke intentie dan ook van deze 'mensen'quote:
Een Feyenoorder die nooit Hamas heeft geroepen is geen (echte) Feyenoorder.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:51 schreef Elan het volgende:
In Rotterdam hebben ze het gewoon niet zo op Joden.
@:Breszen @:onlogisch
Maar dan wel zwaaien met de vlag van een land dat een echte genocide wil plegen maar het niet kan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
Dit dus, als er iets is dat Palestijnen nastreven is het wel een etnisch zuivere staat. In 2005 moest Israël zelfs Joodse graven ontruimen toen ze Gaza aan de Palestijnen gaven, want het moest en zou etnisch zuiver zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar dan wel zwaaien met de vlag van een land dat een echte genocide wil plegen maar het niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |