En drugs.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:59 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Daar was een hoop alcohol in het spel, kan niet anders
Oh dus een heel gereformeerd dorp over 1 kam scheren mag van jou wel? Maar zodra het over moslims gaat moet iedereen zijn bek houdenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
Dat zou je niet snel verwachten in dat kut refodorp.
Daar gebeuren dit soort dingen braaf achter de gordijnen.
...totdat de gordijnen ff in de was zitten omdat de dominee er vaak zijn gezegende schwanz aan af veegtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
Ik stel nergens om heel terneuzen te deporteren of alle refo´s als wezens te bestempelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:15 schreef FvanS het volgende:
[..]
Oh dus een heel gereformeerd dorp over 1 kam scheren mag van jou wel? Maar zodra het over moslims gaat moet iedereen zijn bek houden
Je valt zwaar door de mand vriend.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik stel nergens om heel terneuzen te deporteren of alle refo´s als wezens te bestempelen.
Nee, jij kunt niet lezen. Over door de mand vallen gesproken.quote:
39 en 35 is geen probleemjeugd meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:54 schreef sturmpie het volgende:
Schoondijke staat bekend als probleemdorp met probleemjeugd die allemaal verslaafd zijn aan amfetamine en hun dealer versnijdt dat met 50% witte reus waspoeder, mavo-volk, staan garant voor problemen
Nee je moet hier eens melden dat wanneer de zoveelste steek of schietpartij in kanaleneiland of de schilderswijk plaatsvind, dat het een wijk is vol kutmoslims, moet je jou dan eens horen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee, jij kunt niet lezen. Over door de mand vallen gesproken.
Seksuele repressie resulteert af en toe in dit soort uitspattingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:47 schreef tesssssssss het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom die vrouw naakt was?
Vanavond is ze weer bij hem.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:57 schreef maily het volgende:
Gezellig ....
Voor nu is ze even veilig.
Benieuwd wat voor straf hij krijgt.
omdat ze geen kleren meer aan had denk ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:47 schreef tesssssssss het volgende:
jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:47 schreef tesssssssss het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:15 schreef Raw85 het volgende:
[..]
omdat ze geen kleren meer aan had denk ik
quote:
Okee, duidelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Seksuele repressie resulteert af en toe in dit soort uitspattingen.
naïeve onschuld is ook een kwaliteit hequote:
Zeeuws-Vlaanderen heeft weinig met welke vorm van protestantisme dan ook. Daar zijn ze meer van het carnavallen, maar om nu de carnavalsvereniging medeverantwoordelijk te houden voor deze mishandeling, gaat me ook te ver.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
Zeeuws-Vlaanderen is katholiek, weinig zwarte kousen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:10 schreef Harvest89 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |