Gelukkig heb ik dit topic op tijd gevonden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:39 schreef herverwijderd het volgende:
Zo te horen ben je al omsingeld.
Dat wordt boodschappen laten bezorgen de komende tijd.
Jaquote:
Helpt niet, want daar moet ik ook voor naar buiten.quote:Dat wordt boodschappen laten bezorgen de komende tijd.
Flink bezorgt sowieso niet in deze regionen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:41 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dit topic op tijd gevonden.
Dat is een foto van m'n Duitse neefje (ik bezorg voor de blauwe supermarkt).quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Helpt niet, want daar moet ik ook voor naar buiten.
Ze bezorgen hier maar tot de receptie.
Zit nog gauw 300 meter tussen.
[..]
Flink bezorgt sowieso niet in deze regionen.
Nou JA!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:46 schreef marc0871 het volgende:
Helpt niet, want daar moet ik ook voor naar buiten.
Ze bezorgen hier maar tot de receptie.
Zit nog gauw 300 meter tussen
Rood masker, roodzwart bovenlijf en rode poten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:41 schreef Jordy-B het volgende:
Lijkt toch echt op een aziatische, met die zwarte band.
hoewel die natuurlijk niet van die pielies aan de band heeft.
Oeh. Met tempuraquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Effe goed afbakken en je heb gelijk een lekkere maaltijd
Ahquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:41 schreef Jordy-B het volgende:
Lijkt toch echt op een aziatische, met die zwarte band.
hoewel die natuurlijk niet van die pielies aan de band heeft.
En dan dat geluidquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:34 schreef Gibson88 het volgende:
Pas geleden ook nog een gezien, leek wel een drone
Schijnt zelfs bij de Aziatische variant nog mee te vallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Maat die dingen klinken als helikopters. Schijt bagger voor die steekgeile tering insecten!
Ach, wij zijn ook geen schatjesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:25 schreef halfway het volgende:
Beetje het geluid van een drone, takkebeesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |