SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik zou wel zoiets hebben van:quote:Op vrijdag 31 mei 2024 22:20 schreef dikkedaniel het volgende:
en voor de vrouwen hier, vinden jullie het een afknapper als je bedpartner aangeeft dat je hem lekker geneukt hebt?
Kan best hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mannen kunnen niet geneukt worden. Alleen vrouwen.
Tuurlijk wel. Als een man in zijn reet geneukt wordt, wordt hij gewoon geneukt hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mannen kunnen niet geneukt worden. Alleen vrouwen.
Deze vraag is voor vrouwen danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:13 schreef dikkedaniel het volgende:
geven jullie wel eens aan of jullie lekker geneukt zijn?
En homoseksuelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:03 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Deze vraag is voor vrouwen dan
Maar ook of de mannen het hier wel eens bij hun partner aangeven. En zo niet, waarom vind je het niet kunnen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 01:03 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Deze vraag is voor vrouwen dan
De poll spreekt toch voor zich?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef dikkedaniel het volgende:
mannen die niet durven te communiceren met hun partner over de daad
quote:Op zondag 2 juni 2024 22:11 schreef SemperLibertas het volgende:
Het is toch voor een vrouw een prima compliment als je tegen haar zegt dat ze je goed heeft geneukt? Vind ik wel, zeker als ze zich helemaal in het zweet heeft gewerkt voor mijn genot. Niks dan hulde voor dat wijf.
Dat vind ik ook!quote:Op zondag 2 juni 2024 22:11 schreef SemperLibertas het volgende:
Het is toch voor een vrouw een prima compliment als je tegen haar zegt dat ze je goed heeft geneukt? Vind ik wel, zeker als ze zich helemaal in het zweet heeft gewerkt voor mijn genot. Niks dan hulde voor dat wijf.
Je kan ook op andere manieren je waardering uitspreken.. jouw formulering is gewoon een beetje blegh..quote:Op maandag 3 juni 2024 10:34 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook!
Vooral reverse cowgirl kan een vermoeiend standje zijn omdat je dan steeds je rug en benen moet aanspannen om soort van te 'twerken' op den penis.
Als je dan als man klaar bent gekomen en gaat door alsof het niets was kun je dat zelfs respectloos vinden
Nuja is al beterquote:Op maandag 3 juni 2024 12:31 schreef piere het volgende:
Puik gedaan @:Lenny77 je hebt het heel goed gedaan meid!
quote:Op maandag 3 juni 2024 11:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je kan ook op andere manieren je waardering uitspreken.. jouw formulering is gewoon een beetje blegh..
Gastquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:48 schreef Vanky het volgende:
Waarom zou je niet gewoon kunnen zeggen tegen iemand dat je het fijn vond, dat je er van genoten hebt?
(Je hoeft daarom toch niet meteen het woord 'neuken' te benoemen)
quote:
Nee, gisteren en heb haar uitgebreid bedankt met een bioscoopbon.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:52 schreef dikkedaniel het volgende:
nog iemand die vandaag lekker geneuqt is en dit heeft aangegeven?
Netjes!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, gisteren en heb haar uitgebreid bedankt met een bioscoopbon.
Nee, de 100 euro die ik bij het binnenkomen op haar nachtkastje had gelegd was voldoende.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:52 schreef dikkedaniel het volgende:
nog iemand die vandaag lekker geneuqt is en dit heeft aangegeven?
Ik vraag/vroeg ook nooit of ze het eten lekker vond, dus ook over dit niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef dikkedaniel het volgende:
mannen die niet durven te communiceren met hun partner over de daad
Ik heb het gewoon over mijzelf. Dat had je kunnen weten aangezien ik begon met 'ik'.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Even opletten iedereen:
Voor alles, iedereen en overal is dit dé norm.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over mijzelf. Dat had je kunnen weten aangezien ik begon met 'ik'.
"Dat is de normale praktijk"quote:Feedback tijdens de seks is nuttig en gewenst. En dat is dan ook de normale praktijk.
Mijn praktijk inderdaad. Context enzo...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
"Dat is de normale praktijk"
Normatiever/maatgevender dan dit kun je het niet opschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |