Ja ik zit niet in DTS (godzijdank).quote:Op maandag 3 juni 2024 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boven jou was het nog meer. En na jou ook gelijk nog minder. Vandaar die grens.
Als ik toen al lid was had ik Tong allang ingehaald vrees ik qua posts. Ben er ook niet echt trots op ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
65.000 topics en 800.000 posts. Weet je goddomme wel wie je voor je hebt, secreet?
Is ook een amateur.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik toen al lid was had ik Tong allang ingehaald vrees ik qua posts. Ben er ook niet echt trots op ofzo.
Ik ook niet. Zit ook niet veel in SCets, Daarom kom ik af en toe uit het niets opduiken. Ik heb bv iets van 45.000 topics geopend. Dus een postopkrikker ben ik niet.quote:
Maar laten we nu wel heel eerlijk zijn... er zitten ook genoeg dubbele bij want gesloten dus maakte je hem nog een keer. Dit kan je niet ontkennen.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zit ook niet veel in SCets, Daarom kom ik af en toe uit het niets opduiken. Ik heb bv iets van 45.000 topics geopend. Dus een postopkrikker ben ik niet.
Omdat ik onbetaalbaar ben voor FOK!quote:
Zo, jij durft.quote:
Interesseert me echt niks. Trek er maar een stuk of 6 af dan zijn het er nog veel.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar laten we nu wel heel eerlijk zijn... er zitten ook genoeg dubbele bij want gesloten dus maakte je hem nog een keer. Dit kan je niet ontkennen.
https://forum.fok.nl/user/active/7889quote:Op maandag 3 juni 2024 13:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn postaantal te "danken" aan altijd actief zijn in een drukke SC.
*excl. toeslagenquote:Op maandag 3 juni 2024 13:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat er allemaal mogelijk is vanuit een appartement in een Bommels hofje voor het luttele bedrag van 380 euro per maand.
Ik was op pad en ben er nu weer.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Man man man. @:coco graag tekst en uitleg.
Door mijn goedkope flatje, houd ik geld over om de moeders van bepaalde users uit deze SC te pakken.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:16 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
user Hermien pakt veel shine vandaag.
quote:Op maandag 3 juni 2024 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door mijn goedkope flatje, houd ik geld over om de moeders van bepaalde users uit deze SC te pakken.
Nou ik hoop niet mijn moeder Tongquote:Op maandag 3 juni 2024 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door mijn goedkope flatje, houd ik geld over om de moeders van bepaalde users uit deze SC te pakken.
user @shmoopy is de moeder van @klaasweetallesquote:Op maandag 3 juni 2024 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |