Klinkt als een top dieetquote:Op maandag 3 juni 2024 17:30 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens lastig met eten momenteel. Een antibiotica kuur van 10 dagen. 4 tabletten per dag. Een uur voor elke tablet mag ik niet eten, evenals ik 2 uur na een tablet niks mag eten. Een half uur na een tablet mag ik niet liggen. Ik heb sowieso altijd een bakster met 14 pillen per dag. Moet ik ook door de dag heen op regelmaat slikken. Het brengt wel regelmaat in je leven.Je zou er bijna van gaan drinken.
Sorry maat, het internet is hier niet zo goed en de jacuzzi te lekker.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie had beloofd gewoon Woordle te blijven posten en gewoon bij de lunch aanwezig te zijn (voor hem dan ontbijt)
Nou daar merk ik niks van.
Volgens mij vindt hij z'n vriendin veel belangrijker
Ben idd op de goede weg.quote:
Nou, vooruitquote:Op maandag 3 juni 2024 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat, het internet is hier niet zo goed en de jacuzzi te lekker.
quote:Op maandag 3 juni 2024 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry maat, het internet is hier niet zo goed en de jacuzzi te lekker.
Ik heb trek in chips.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Beter ga je eens kinderen maken, vuile slettebak
Ik hoop wel dat @Scrummie zich aan mijn verzoek houdtquote:Op maandag 3 juni 2024 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie had beloofd gewoon Woordle te blijven posten en gewoon bij de lunch aanwezig te zijn (voor hem dan ontbijt)
Nou daar merk ik niks van.
Volgens mij vindt hij z'n vriendin veel belangrijker
Geen forumbeestquote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:34 schreef onlogisch het volgende:
Nog 5 posten @:Scrummie
Dan tik je de 20.000 aan
@:Kukelecucktsju10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt geen nee gestemdquote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:30 schreef Caland het volgende:
Mensen die dood willen gaan omdat ze bij toeval binnen bepaalde landsgrenzen zijn uitgepoept hebben zonder uitzondering een micropenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |