Extra scherm, alleen voor Trello.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wil dus nadrukkelijk iets dat niet op de achtergrond verdwijnt.
Op de bank hangenquote:
Naar de dames of naar het voetbal?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bier drinken, damesvoetbal kijken, kurwa roepen
Specifiek in die volgorde?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bier drinken, damesvoetbal kijken, kurwa roepen
Jij wel denk ik. Ik denk ik nietquote:
oh dat kan ik ook wel doen, heb nog een pathe thuis voucherquote:
Maakt niet uit. Ik heb 2 maanden met oostblokkers gewerkt. Kurwa hoort minimaal 2x per zin voor te komenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Naar de dames of naar het voetbal?
En maakt het dan nog uit waar je kurwa erin gooit?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik heb 2 maanden met oostblokkers gewerkt. Kurwa hoort minimaal 2x per zin voor te komen
quote:
Neuh. Maar het maakt wel uit waar je de klemtoon legt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
En maakt het dan nog uit waar je kurwa erin gooit?
Want dat zijn 2 verschillende woorden?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh. Maar het maakt wel uit waar je de klemtoon legt.
KURwa of oh kurwaaah een wereld van verschil
Wel op naamvallen letten he. Kurwa kurwy kurwa kurwá kurwé kurwom kurwami kurwachquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh. Maar het maakt wel uit waar je de klemtoon legt.
KURwa of oh kurwaaah een wereld van verschil
Mit nach bei seit von zu ausquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel op naamvallen letten he. Kurwa kurwy kurwa kurwá kurwé kurwom kurwami kurwach
Neuhquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Want dat zijn 2 verschillende woorden?
Ja, ik dacht dat duits al lastig wasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel op naamvallen letten he. Kurwa kurwy kurwa kurwá kurwé kurwom kurwami kurwach
Ik heb nu een M.I. van kleine mannetjes in die oortjes die dan gaan stellen en dan steeds 'Can you hear me now?' roepen tot ze goed zittenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
Woooooooow, Samsung Buds hebben zo veel opties. Ze kwamen net aan en ik dacht ik stel eventjes wat dingen in en nu ben ik al een halfuur bezigEr zit zelfs een feature op die op de een of andere manier kan meten of ze goed in m'n oren zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |