Wlodi heeft ook heel lang in Nederland gespeeld. Veel langer dan Ebi denk ik @Haagsquote:
Maar Wlodi was voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wlodi heeft ook heel lang in Nederland gespeeld. Veel langer dan Ebi denk ik @:HaagsWlodi was cultheld bij FC Utrecht
Was dit een wilde gok?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:38 schreef gianni61 het volgende:
Ik neem aan dat dit opeens over voetbal gaat?
Nou ja over Polen vooral. En karzai kwam toen met Panini plaatjesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:38 schreef gianni61 het volgende:
Ik neem aan dat dit opeens over voetbal gaat?
Best wel wild dusquote:
Wat kijk je?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste drie afleveringen gezien. Wel weer mooi geweest voor vandaag.
Omdat er suiker in zit. En suiker is lekker.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo zijn deze zo fucking lekker, stop. Dit is waarom ik zelf nooit snoep koop.
[ afbeelding ]
ziet er inderdaad uit als een goede mixquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo zijn deze zo fucking lekker, stop. Dit is waarom ik zelf nooit snoep koop.
[ afbeelding ]
Te laatquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk nog bijzetten: "en je mag geen Titanic zeggen"
Geweldig, trekt het lekker mieren en wespen aan. Waar je niet bij kan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga het doosje ergens bovenop gooien zodat ik er niet meer bij kan
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is nog een leuke foto van @:liesje1979 die daar een scène uit naspeelt
Drijvend op een deur?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is nog een leuke foto van @:liesje1979 die daar een scène uit naspeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |