Ik spreek Duits en Pools en ik heb een nare neiging om mensen te verbeterenquote:
Hoezo spreek jij pools?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik spreek Duits en Pools en ik heb een nare neiging om mensen te verbeteren
Nu een andere film zoeken dus?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:22 schreef kwiwi het volgende:
We zitten the revenant te kijken. Leonardo ziet er niet jummie in uit
Jij bent toch al te oud voor hemquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:22 schreef kwiwi het volgende:
We zitten the revenant te kijken. Leonardo ziet er niet jummie in uit
Maar ze is wel ouder dan 25quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leo is ook niet bepaald jong.
En kwiwi is wel heel aantrekkelijk..
quote:
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij staat erom bekend altijd vriendinnen jonger dan 25 te hebben
Oh wist je dat niet? Ik heb al sinds een studentenuitwisseling in 1997 vrienden in heel Polen. Nou ja vrienden uit heel Polen want de meesten wonen inmiddels in de UKquote:
goed gefixtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb sowieso een knappere man dan leonardo thuis zittenMaar hij blijft mijn jeugdidool
Nee wist ik niet, grappigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wist je dat niet? Ik heb al sinds een studentenuitwisseling in 1997 vrienden in heel Polen. Nou ja vrienden uit heel Polen want de meesten wonen inmiddels in de UKMaar ik spreek best heel aardig Pools ja, al zeg ik het zelf
Ja is geinigquote:
Wat een baas.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij staat erom bekend altijd vriendinnen jonger dan 25 te hebben
Wat is je favoriete film van hem dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb sowieso een knappere man dan leonardo thuis zittenMaar hij blijft mijn jeugdidool
1974 hadden ze ook in de finale moeten staan tegen Nederland, maar Holzenbein hield toen al een grapje uit in de 16.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:32 schreef Karzai het volgende:
Die waren heel goed op dit toernooi en werden volgens mij nog derde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vader van Ebi gespot.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:32 schreef Karzai het volgende:
Die waren heel goed op dit toernooi en werden volgens mij nog derde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ja ik zie ze. En Zbych Boniek natuurlijk. Geweldige ploeg toen iddquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja met ster Grzegorz Lato en misschien ook al een jonge Wlodi Smolarek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |