Maar juist dit draadje gaat om maar 1 aanval. En niet eens op een politicus. Dat andere gaat om meerdere aanvallen, op politici, in Duitsland. Vervolgens push jij hier allemaal bizarre ontmenselijkingen...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie 1 aanval van rechts op links en gelijk moet het overal gepushed worden door je om zoveelste aanval van moslimextremisten te bagatelliseren.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat ik snap is dat jij volledig van het padje af bent met dit soort uitspraken.
Mensen zijn mensen, echter hebben we allerlei verschillende opvattingen.
Maar ik zeg ook nergens dat extreemrechts de enige maatschappelijke probleemgroep is, dus wat moet ik hier mee?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:59 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Je bent er als de kippen bij om met vingers naar een totaal andere situatie te wijzen en zegt hier vrij weinig over.
In een topic waarin de rechtsextremisten geweld hebben gepleegd zal ik het samen met je hard veroordelen. Maar hier mag je best ook wel even erkennen dat extreem rechts niet de enige maatschappelijke probleemgroep is.
Wat vooral moeilijk is voor sommigen is om een individuele gebeurtenis te zien plaatsvinden en dan niet over te gaan in verregaande racistische generalisaties en oproepen tot onmenselijkheden.quote:Blijkt voor velen hier op het forum soms erg moeilijk te zijn.
Je hebt ook mensen, die het werk van moslimextremisten continu bagatelliseren en er andere zaken bij halen die met in geen velden of wegen er mee te maken hebben om te roepen dat anderen het ook doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik veroordeel allebei. Net als dat ik racisme veroordeel. Of mensen die doen alsof het allemaal altijd maar vanuit 1 kant komt omdat dat beter bij hun racistische wereldbeeld past.
De verregaande politieke wensen die mensen erbij slepen hier hebben evenmin iets met de aanval te maken.
@Bofjijff heeft hier wel een antwoord op voor je:quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar juist dit draadje gaat om maar 1 aanval. En niet eens op een politicus. Dat andere gaat om meerdere aanvallen, op politici, in Duitsland. Vervolgens push jij hier allemaal bizarre ontmenselijkingen...
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het heeft daarnaast ook vrij weinig te zoeken in dit topic.
Nee. Dan heeft hij wat hij wil bereiken. Het martelaarschap voor zijn oppersprookjeswezen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:03 schreef matthijst het volgende:
Ze hadden die moslim ff dood moeten steken met z'n eigen mes
Maar hullie gejank om je eigen extremisme jegens een groep gelovigen maar te downplayen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen, die het werk van moslimextremisten continu bagatelliseren en er andere zaken bij halen die met in geen velden of wegen er mee te maken hebben om te roepen dat anderen het ook doen.
Als deze extremisten er niet zijn, heb je ook het andere extremisme niet. Dan is in ieder geval Europa een stuk leuker.
Krijgt ie nou serieus de kans om op een agent in te steken nadat ie al iemand anders lek heeft gestoken?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
https://mega.nz/file/eKwX(...)_cAr3jLUD2-SDGWI7fC8
https://filetransfer.io/data-package/30aARJTW#link
Linkjes naar het filmpje
Wie dan? Noem eens namen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen, die het werk van moslimextremisten continu bagatelliseren en er andere zaken bij halen die met in geen velden of wegen er mee te maken hebben om te roepen dat anderen het ook doen.
Haha, kneus, suffe reactie in een topic over een steekmoslimquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar hullie gejank om je eigen extremisme jegens een groep gelovigen maar te downplayen.
Bewuste agent hield een helpende steward in bedwang.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Krijgt ie nou serieus de kans om op een agent in te steken nadat ie al iemand anders lek heeft gestoken?
Lijkt wat verwarring te zijn over wie nou de dader was onder de agenten, die stonden er ook niet bovenop.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
Damn, net die beelden gezien... heftig. Snap ook to-taal niet wat die agent die uiteindelijk in zijn nek en gezicht wordt gestoken nou dacht. Die zit uiteindelijk met zijn rug naar de dader toe terwijl deze nog volop aan het steken is en niet overmeesterd is.![]()
Ik hoop dat ie het overleefd, maar jezus man... dit had je kunnen voorkomen door je ogen op de DADER te houden
Gelukkig weten we allemaal heel goed hoe we zouden reageren in een dergelijke situatie. Man man..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
Ik hoop dat ie het overleefd, maar jezus man... dit had je kunnen voorkomen door je ogen op de DADER te houden
Joh. Met zijn rug naar de messentrekker toe. En er staan er toch nog een aantal andere agenten hem aan te gapen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bewuste agent hield een helpende steward in bedwang.
Hou maar op. We trappen hier niet meer in. Hoe naïef denk je dat we zijn eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie dan? Noem eens namen.
Zelf kom je over als iemand die overhysterisch reageert zodra een moslim iets doet en die volledig afwezig is zodra het geweld van rechts komt. Welke variant van bagatelliseren is dat precies en waarom is dat de goede manier van wegkijken?
Krijg wel het idee dat die eerste steek niet in zijn nek terecht komt maar in zijn armor. tweede gaat wel raak. Maar niet in zijn nek.quote:
Dat filteren van filmpjes voor de kwetsbare zieltjes en adverteerders is alleen maar in het voordeel van deze terroristen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
https://mega.nz/file/eKwX(...)_cAr3jLUD2-SDGWI7fC8
https://filetransfer.io/data-package/30aARJTW#link
Linkjes naar het filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |