3362 NA dit wandelingetje van 1,5 km. Ook zeer matig allemaal.quote:
Misschien ga ik na werktijd nog even naar buiten, maar ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3362 NA dit wandelingetje van 1,5 km. Ook zeer matig allemaal.
komkommerbatchquote:
even een rondje hollenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ga ik na werktijd nog even naar buiten, maar ik weet het nog niet.
Kan hier elk moment gaan regenenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien ga ik na werktijd nog even naar buiten, maar ik weet het nog niet.
ik 3655quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag win jij, ik heb er pas 5500
naald en draad kopenquote:
ik ben van plan tussen een kwartier en half uur hier te vertrekkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet niet hoe laat dudje er is, kunnen naar Karel wandelen maar dan moeten we wel tijd hebben
En een hippe elleboog patch.quote:
nou hier, denken in oplossingenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En een hippe elleboog patch.
Misschien heeft mijn moeder die nog wel thuis liggen uit de tijd dat ik iedere paar weken een stuk uit mijn knie viel.
Ik heb jou + slipper niet om mij te motiverenquote:
Patch met een plaatje van Donald Duck?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
En een hippe elleboog patch.
Misschien heeft mijn moeder die nog wel thuis liggen uit de tijd dat ik iedere paar weken een stuk uit mijn knie viel.
quote:
zal ik maar eens gaan omkleden danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben van plan tussen een kwartier en half uur hier te vertrekken
Zo hard moshen die niet joh.quote:
zo snel rijd ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal ik maar eens gaan omkleden dan
https://music.youtube.com/watch?v=Y9QKXj71e3I&si=Zi78CEU9nJ7bfGgAquote:
ik denk liever in problemen. ben ik beter inquote:
dat was me al bekend iddquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk liever in problemen. ben ik beter in
leugensquote:
Oké NatteKat.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:53 schreef dud0r het volgende:
ik denk liever in problemen. ben ik beter in
Ik zei problemen, niet in klaagzangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |