Okee, nou ja het is ietsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, de betalingsachterstand die hij had heeftie betaald. Want dat is het enig wat ik kan eisen
Ja, dat moest ik ooit eens doen in een opblaasbaar pak en ik weet niet meer waar dat was.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wij gingen laatst jeu de boules-en, was echt vet leuk
Ik vind het maar zo zoquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:22 schreef gianni61 het volgende:
jeu de boules is best leuk. Beetje keuvelen, drankje er bij
omdat dat nogal dodelijk is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dan waarom niet gewoon met een stel AK-47's gaan rond schieten.. als je dan toch pijn wilt voelen als je geraakt wordt
In de VS mag je dat gewoon op straat doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat dat nogal dodelijk is.
Maar we zijn met een vrijgezellenfeest ook eens naar een schietbaan geweest waar we met AR15's mochten schieten. dat vond ik ook leuk
beter doe je dat binnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS mag je dat gewoon op straat doen.
ja preciesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:22 schreef gianni61 het volgende:
jeu de boules is best leuk. Beetje keuvelen, drankje er bij
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter doe je dat binnen.
In een school bij voorkeur
het is leuk als het vrijblijvend isquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het maar zo zo
Fijn dat jullie het wel leuk vinden, toch
Nou ja, ik kon er niet echt onderuit + er was etenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is leuk als het vrijblijvend isdingen verplichten is echt een no go, met dit soort uitjes dan
stomquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon er niet echt onderuit + er was eten![]()
Ik vond het tafeltennissen achteraf 30.000 x leuker
Hm, dat had ik ook nog kunnen doenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stom![]()
ik ga wel eens naar uitjes maar doe dan niet mee met het uitje zelf als ik dat niet leuk vind zeg maar, wel eten en drinken![]()
ohja, dat is ook leuk!
Als High Potential.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn er van die semi-verplichte bedrijfsuitjes. Probeer daar ook onderuit te komen maar je moet toch af en toe je gezicht laten zien blijkbaar.
Ook goedemorgen.quote:
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ook op taalcursus binnenkort
onder dit uitje kan ik niet uitkomen, tenzij ik nu een been breek ofzoquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zijn er van die semi-verplichte bedrijfsuitjes. Probeer daar ook onderuit te komen maar je moet toch af en toe je gezicht laten zien blijkbaar.
Kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
onder dit uitje kan ik niet uitkomen, tenzij ik nu een been breek ofzo
Kun je je Hoog Pot laten noemenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ook op taalcursus binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |