Ben jij bang voor oranje?quote:De Oranjeselectie had donderdag een dagje vrijaf. Liefhebber Memphis Depay was die dag te gast bij een straatvoetbalevent in Amsterdam. Hij liet daar zijn licht schijnen over de kansen van Oranje op het EK, zijn eigen fitheid, zijn nieuwe muziek en meer.
,,We hebben twee goede trainingsdagen gehad, nu even genieten van dit soort dagen voor de groep echt bij elkaar komt", zei hij. De groep kan rekenen op een fitte Memphis, bevestigt hij. ,,Het waren lekkere trainingen. Bij Atlético heb ik nog lekker kunnen spelen. De fitheid zit goed, nu moet ik het laten zien.”
Als het aan hem ligt gaat er ook het nodige van hem en zijn medespelers gevraagd worden, want het belooft een lang toernooi te worden voor Oranje. Memphis glundert bij zijn voorspelling. ,,Ik denk dat we kunnen verrassen. Ik denk dat wij een team hebben die andere ploegen in de gaten moeten houden. Misschien niet de favoriet, maar dat is prima.”
Verder dan het EK wilde hij niet kijken. Dat hij nog zonder club zit voor het nieuwe seizoen doet hem niet veel. ,,Dat zien we dan wel.” https://www.ad.nl/nederla(...)BQfQTc4VyYfXFHwul7X7
50 doelpunten voor oranje. Door wie wordt hij overschat ? Hij heeft heel zijn loopbaan al kritiek gekregen. Overal en ook op FOK! ik moet de eerste positivo over hem nog zien. Hij is geen van Basten of Bergkamp. Wel een goede international. En hoe hij eruit ziet zal me worst wezen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
Landen als Malta en vaticaanstad zeker. Wat een overschatte gozer met zn belachelijke tattoo
Precies. Hij zegt ook niks vreemds. Integendeel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Tsja. Hij kan moeilijk zeggen dat hij denkt dat ze er in de groepsfase al uit vliegen
Kleurtje, tattoo, hoedjequote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Hij zegt ook niks vreemds. Integendeel.
Pecies. Eén Gullit is genoeg. Ze motte geen spatjes krijge.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kleurtje, tattoo, hoedje
Extravagant en uitgesproken
die kan niet snel meer iets goeds doen
Hoeveel van die doelpunten op belangrijke eindtoernooien? Zelfs Wout Weghorst heeft meer doelpunten gescoord op een EK of WKquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
50 doelpunten voor oranje. Door wie wordt hij overschat ? Hij heeft heel zijn loopbaan al kritiek gekregen. Overal en ook op FOK! ik moet de eerste positivo over hem nog zien. Hij is geen van Basten of Bergkamp. Wel een goede international. En hoe hij eruit ziet zal me worst wezen.
Ja bijna.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:07 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Hoeveel van die doelpunten op belangrijke eindtoernooien? Zelfs Wout Weghorst heeft meer doelpunten gescoord op een EK of WK
Als Frenkie de Jong de mentaliteit van Memphis zou hebben was hij de beste controlerende middenvelder ter wereld. Memphis met de mentaliteit van Frenkie had bij Antwerp op het bankie gezeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
50 doelpunten voor oranje. Door wie wordt hij overschat ? Hij heeft heel zijn loopbaan al kritiek gekregen. Overal en ook op FOK! ik moet de eerste positivo over hem nog zien. Hij is geen van Basten of Bergkamp. Wel een goede international. En hoe hij eruit ziet zal me worst wezen.
Je moet jezelf een beetje omhoog praten en daarmee je loon een beetje omhoog praten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:38 schreef Fok-it het volgende:
Tsja. Hij kan moeilijk zeggen dat hij denkt dat ze er in de groepsfase al uit vliegen
Waar slaat dit opquote:Op vrijdag 31 mei 2024 05:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet jezelf een beetje omhoog praten en daarmee je loon een beetje omhoog praten.
Meneer hoopt natuurlijk een mooie transfer te maken naar de volgende sukkelclub die erin trapt.
quote:Ik denk dat wij een team hebben die... ja, waar andere ploegen bang voor kúnnen zijn of in ieder geval in de gaten moeten houden en dat we niet de favoriet zijn misschien... dat is prima, maar ik denk wel dat we een team zijn die in de gaten gehouden moet worden sowieso als iedereen fit is dat we een sterk team hebben.
Typische PSV'er.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:01 schreef PSVCL het volgende:
Daar zijn de praatjes weer.
[ afbeelding ]
(hup Belgie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |