precies!quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
en je flikkert er gewoon een pod in of doet zeep in een bolletje in de trommel zelf en hebt dat hele bakje niet nodig
yup... maar dat vertellen die makers niet want levert hun geen winst van de verkoop van een nieuwe opquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies!
Maar ja.. dan moet je wel weten dat je die wieltjes kan verwijderen, anders stopt je wasmachine iedere keer met een onnodige foutmelding (eigenlijk)
Ja naja kan het ook gewoon niet goed uitleggen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij de vorige keer geen bijzonderheden had qua reutelende geluiden stank oid... en nu ineens een lampje....
jaaaquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het gewoon werkt, helemaal prima toch?
jupquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup... maar dat vertellen die makers niet want levert hun geen winst van de verkoop van een nieuwe op
denk niet dat de machine een glas pakt en naar de wasbak looptquote:
echt flauwquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat de machine een glas pakt en naar de wasbak loopt
Die van mij zit op een kraan aangesloten dus ik weet niet waar jij je kleren mee wast.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat de machine een glas pakt en naar de wasbak loopt
mijn opmerking was leuk.... niet zo doen....quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij zit op een kraan aangesloten dus ik weet niet waar jij je kleren mee wast.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa
heb zo ook de thermostaat van mn koelkast ooit zelf vervangenwas 15 euro oid, maar ding doet het weer
O, had ik niet doorquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn opmerking was leuk.... niet zo doen....
Ik heb een keer die waterstop dus vervangenquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa
heb zo ook de thermostaat van mn koelkast ooit zelf vervangenwas 15 euro oid, maar ding doet het weer
oehhh fancy. Wat had je gemaakt dat beter werkt?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier twee keer de oven gerepareerd, verschillende problemen. Eén keer een nieuw onderdeeltje gekocht. Andere keer iets zelf gemaakt dat beter werkt.
Feels so good.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer die waterstop dus vervangenEn de doucheslang een keer vervangen, en de douchekraan.
Het is geen jong beestje he. Enige wat die aan foutmelding geeft is dat het lampje rood knippert die normaal groen is als die wel gaat wassen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:20 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft ook geen schermpje met een foutmelding?
DE REGERING ZOEKT MIJ MAAR ZE VINDE ME NOOOOOITquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is geen jong beestje he. Enige wat die aan foutmelding geeft is dat het lampje rood knippert die normaal groen is als die wel gaat wassen.
Volgens mij gaat dit over Joost?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DE REGERING ZOEKT MIJ MAAR ZE VINDE ME NOOOOOIT
ik ben echt helemaal verslaafd aan dat nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |