hmmquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens alle vergelijkingsfilmpjes die ik wel eens voorbij zie komen is het andersom.
maar goed... we zien je over een half jaar wel weer typen dat je een nieuwe telefoon koopt
Of mensen die op woensdag al 'fijn weekend' zeggenquote:
ik zeg het wel tegen twee collega's die standaard op vrijdag vrij zijn aangezien ik donderdags vrij ben en vrijdag dus werkquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of mensen die op woensdag al 'fijn weekend' zeggen
Hou
Je
Muil
Ja, maar dat is andersquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zeg het wel tegen twee collega's die standaard op vrijdag vrij zijn aangezien ik donderdags vrij ben en vrijdag dus werk
Geef zelf een feestje ?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
Geen feestjes op de agenda though
ik ben andersquote:
Kom hier feestje vierenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
Geen feestjes op de agenda though
Jaquote:
Waar is mijn uitnodigingquote:
Aardappel anders?quote:
Niceeeeeeeequote:
Lol, neequote:
anders geaardquote:
hmm wat is de dresscode?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij wel. Denk je dat je langs de bitches komt?
Etto en vlinder hebben al ge RSVP'dquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als het thema chocomel is weet ik wel wie maar het feestje van Dimmy komt.
De truc is niet om langs bitches te gaan maar door bitches.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij wel. Denk je dat je langs de bitches komt?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe onderbroeken binnen.
Lekker ruim, maar strak genoeg en lang genoeg dat mijn zak er niet uithangt.
Top.
Dacht dat jij een jonge fiere man wasquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe onderbroeken binnen.
Lekker ruim, maar strak genoeg en lang genoeg dat mijn zak er niet uithangt.
Top.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb geen witte broek dus dan maar zonder.
quote:
Al 20 jaar niet meer hoor. Ben over de helft.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht dat jij een jonge fiere man was
Even langs de kringloop voor een nieuwe?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:03 schreef Ama het volgende:
Hopelijk kan ik bij de bovenbuurvrouw een wasje draaien met de belangrijkste dingen. Gelukkig zijn we wel goed met elkaar dus mag vast wel. Moet gewoon echt wat dingen uitwassen want anders kom ik beetje in de problemen.![]()
Volgende week de rest bij mijn pa droppen en kan ik later alles weer schoon ophalen. Top.
Ja maar heb niet meteen deze week ofzo een andere dus moet even snel wat bedenken maar komt wel goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even langs de kringloop voor een nieuwe?
Handwasje als het moetquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:03 schreef Ama het volgende:
Hopelijk kan ik bij de bovenbuurvrouw een wasje draaien met de belangrijkste dingen. Gelukkig zijn we wel goed met elkaar dus mag vast wel. Moet gewoon echt wat dingen uitwassen want anders kom ik beetje in de problemen.![]()
Volgende week de rest bij mijn pa droppen en kan ik later alles weer schoon ophalen. Top.
gewat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Zo even de stad in. Beetje shoppen en gesawi
Iemand langs laten komen voor repareren?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar heb niet meteen deze week ofzo een andere dus moet even snel wat bedenken maar komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |