Dat zijn praktisch alle Nationale Parken wel eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat dit park een tweede bezoek in een ander jaargetijde waard is
Als jij je door zo'n aanbod als een kind behandeld voelt, dan gewoon tegen je moeder zeggen: hey is natuurlijk lief bedoeld hoor, maar ik heb daar geen behoefte aan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ik me tot het einde der tijden als een klein kind behandeld voel.
Maar goed, als iedereen kennelijk van mening is dat ik niet zo achterlijk moet doen dan zal het wel aan mij liggen hoor.
Nee dat zei ze zelf toen ik er bij uitzondering eens wat van zei.quote:
dan is het simpel, mee nemen en doen alsof je het wel wilt en dan weggooien als de zakken worden opgehaaldquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zei ze zelf toen ik er bij uitzondering eens wat van zei.
Ja. Dat werkt dus niet. Maar laat ook maar, ik eet wel hachee met piepertjes maandag. Godverdomme.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als jij je door zo'n aanbod als een kind behandeld voelt, dan gewoon tegen je moeder zeggen: hey is natuurlijk lief bedoeld hoor, maar ik heb daar geen behoefte aan.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat werkt dus niet. Maar laat ook maar, ik eet wel hachee met piepertjes maandag. Godverdomme.
Of dit.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is het simpel, mee nemen en doen alsof je het wel wilt en dan weggooien als de zakken worden opgehaald
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat werkt dus niet. Maar laat ook maar, ik eet wel hachee met piepertjes maandag. Godverdomme.
Hoeveel boerenkool maak jij dan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
ik vind het altijd wel makkelijk dat mn ouders eens boerenkool of iets over houden. Dingen die ik niet zo snel voor 1 persoon zou koken omdat je altijd meteen dan de hele vriezer er door vol hebt..
Ik heb geen ouders in de buurt, maar zou ook geen nee zeggen tegen kant en klaar eten uit moeders keuken. Zo lui ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
ik vind het altijd wel makkelijk dat mn ouders eens boerenkool of iets over houden. Dingen die ik niet zo snel voor 1 persoon zou koken omdat je altijd meteen dan de hele vriezer er door vol hebt..
Mijn moeder weet dat ik haar kookkunsten over het algemeen niet zo kan waarderen dus biedt ze gelukkig ook nooit restjes aanquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat context die we hier eventueel niet hebben wel een beetje belangrijk is.
Als je ouders je constant als een kleuter behandelen is ieder dingetje ook irritant. Terwijl eten meekrijgen op zich niet heel gek is.
Dan niks wel als ze het vanavond in de koelkast zet en dan zondag mee geeft.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
als zij het vandaag in de vriezer doet, zondag er uit en mee nemen en dan uiterlijk maandag eten.. tis daar mis mee?
als ik 500gr verse boerenkool van de winkel heb met 1kg aardappels kan ik daar minstens 4 keer van etenquote:
Neem het gewoon mee en pleur het weg. Iedereen blij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is wat ik zei alleen wat minder woordenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Neem het gewoon mee en pleur het weg. Iedereen blij.
Ze wil jequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:17 schreef Haags het volgende:
Over eten gesproken.
Ik heb weer eens macaroni gekregen van mijn buurvrouw
Dit ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat context die we hier eventueel niet hebben wel een beetje belangrijk is.
Als je ouders je constant als een kleuter behandelen is ieder dingetje ook irritant. Terwijl eten meekrijgen op zich niet heel gek is.
Wat eet jij kleine porties.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik 500gr verse boerenkool van de winkel heb met 1kg aardappels kan ik daar minstens 4 keer van eten
Vind Pandora dat wel fijn als je op haar doos slaatquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit ja.
* Dr_Flash slaat doos van Pandora gauw weer dicht
jaquote:
Één van die rangers vertelde me dat mei verreweg de beste maand van het jaar is om daar te zijn. Vooral vanwege de temperatuur ook. Kan nu alleen nog maar tegenvallenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn praktisch alle Nationale Parken wel eigenlijkYellowstone in de zomer is bijvoorbeeld heel warm en levendig en in de winter is het er gewoon prachtig doordat alle kleuren nog harder worden gecontrasteerd door de sneeuw
Kan een schop na krijgen ookquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind Pandora dat wel fijn als je op haar doos slaat
Hmm, ik kan een zak van 400gr boerenkool in 1 keer wegwerkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik 500gr verse boerenkool van de winkel heb met 1kg aardappels kan ik daar minstens 4 keer van eten
het is een bijzonder dingquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
Mijn wasmachine staat aan. 😲 Deed het net nog niet maar draaide de trommel een keer rond en toen weer aan en nu werkt die. 😲
dan vind ik het minder lekker.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ik kan een zak van 400gr boerenkool in 1 keer wegwerken
Wel met veel minder aardappelen
Temperaturen daar kunnen echt alle kanten op gaan, heb ook wel eens gehad dat het de ene dag 30+ is en je lekker in je korte broekje loopt en de dag er na dat het sneeuwt en een paar graden vriest en je dik ingepakt naar buiten moetquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Één van die rangers vertelde me dat mei verreweg de beste maand van het jaar is om daar te zijn. Vooral vanwege de temperatuur ook. Kan nu alleen nog maar tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |