Ik weet dat het voor jou moeilijk te geloven is. Maar ik ben in zowel online als offline contact met mensen normaliter niet met seks bezig. En al helemaal niet met iemands pik.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja sorry, vrouwen zijn nu eenmaal heel erg berekend en wij mannen zijn een beetje treurige organismen die hun pik achterna lopen
Dat beweer ik ook niet, dat twee tegengestelde geslachten van begin af aan in hun communicatie met seks bezig zijn. Geloof het of niet, maar ook ik niet. Wat ik wél geloof dat er naast directe communicatie een heel andere onderstroom in ons bewustzijn filtert op mogelijke personen waarmee je seks wil hebben, relatie of niet. Dat is een biologisch mechanisme, denk ik. Zeker wanneer je in een ingeslapen of lange relatie zit dan spelen die patronen veel sneller op. En vrouwen weten dit proces veel beter te sturen en naar hun hand te zetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor jou moeilijk te geloven is. Maar ik ben in zowel online als offline contact met mensen normaliter niet met seks bezig. En al helemaal niet met iemands pik.
Het interesseert me eigenlijk niet zo of jij wel of niet dat ding achternaloopt.
Misschien zie jij dat wel als berekend?
Jawel, alleen waakzaamheid is geboden tenzij je er open voor staat natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:31 schreef capricia het volgende:
Dan kun je nooit meer met iemand van het andere geslacht praten, of zo.
Ik zal er aan denken en ik zal tegen mijn man zeggen dat hij je niet meer mag quoten.... beetje reageren op een andere vrouwquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:34 schreef capricia het volgende:
Ik (en meerdere mensen met mij) zijn bijvoorbeeld moderator op fok. Wij krijgen regelmatig DMs en chatten er wat op los in topics met mensen van het andere geslacht, dagelijks. Het aantal momenten dat ik ooit aan seks dacht tijdens deze online gesprekken met users?
0.
Nee, waakzaamheid is juist geboden als je er voor openstaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jawel, alleen waakzaamheid is geboden tenzij je er open voor staat natuurlijk
Dm mequote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken en ik zal tegen mijn man zeggen dat hij je niet meer mag quoten.... beetje reageren op een andere vrouw![]()
Verder zijn er diverse users waarmee ik contact heb, mannen en vrouwen, maar op het moment dat dat seksueel zou worden is het gelijk einde contact, daar is totaal geen interesse in, en ik heb niet het idee dat dat aan de andere kant wel zo is.
Nee, ik zie in jouw posts geen enkele aanleiding om op een andere manier met je te communiceren.quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jawel, alleen waakzaamheid is geboden tenzij je er open voor staat natuurlijk
Juist.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken en ik zal tegen mijn man zeggen dat hij je niet meer mag quoten.... beetje reageren op een andere vrouw![]()
Verder zijn er diverse users waarmee ik contact heb, mannen en vrouwen, maar op het moment dat dat ook maar een hint naar seksueel zou worden is het gelijk einde contact, daar is totaal geen interesse in, en ik heb niet het idee dat dat aan de andere kant wel zo is.
Ik prijs je waakzaamheidquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zie in jouw posts geen enkele aanleiding om op een andere manier met je te communiceren.
Ik vind hier de naïviteit vanaf druipen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist.
Alle vrouwen hier chatten de hele dag met vreemde mannen.
En mannen kletsen met onbekende vrouwen.
Oh help!!
Dat krampachtige slaat gewoon helemaal nergens op. Wat is het volgende..dat ik mijn man zijn email ga controleren met wie hij al dan niet zakelijk mailt?
Je partner is je bezit niet. En als je dat niet kunt handelen heb je zelf nog wat werk te doen.
Beter laat dan nooit 😅quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Klote hoor, maar heb je inmiddels weer vertrouwen in de liefde? Mijn uitgangspunt is eigenlijk ook dat vertrouwen een wassen neus is en je beter open kaart kunt spelen en dan weer verder zien. Ik probeer het zelf stoïcijns te bekijken: het leven is markt en strijd, de mens is van nature niet goed en je kunt niet overal invloed op hebben. Dat is niet altijd even makkelijk, maar je kunt je hier in bekwamen.
Die is mooi!quote:Op zaterdag 16 november 2024 11:08 schreef Leandra het volgende:
TS heeft ze betrapt...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |