Lekker manifesteren en je innerlijke zelf zoekenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze komt teveel in die wazige Thailand-groepen. Kwam laatst m'n oud collega tegen die ook dat soort dingen doet in Thailand.
Ik hoef het nietquote:
Als het voor die mensen werkt; waarom niet. Ik ga iedere 2 weken naar een masseur toe en dan ben ik weer helemaal zen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker manifesteren en je innerlijke zelf zoeken
die was niet van mijquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt niet, heb ook al naar het schoonmaken van een vaatwasser moeten kijken
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Linkjes van US altijd in een privévenster openen
Op een andere computer, en die na gebruik formatteren en 5 minuutjes in de magnetronquote:
Geldquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het voor die mensen werkt; waarom niet. Ik ga iedere 2 weken naar een masseur toe en dan ben ik weer helemaal zen.
Wij kunnen dat niet allemaal betalenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het voor die mensen werkt; waarom niet. Ik ga iedere 2 weken naar een masseur toe en dan ben ik weer helemaal zen.
Dat was ik en dat was omdat er iets was doodgegaan in de vaatwasser van @CherryLipsquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt niet, heb ook al naar het schoonmaken van een vaatwasser moeten kijken
Mijn vaatwasser is ook nog steeds kapot. Of ja de deur dan, die kan of alleen maar dicht of helemaal open omdat de veer die normaal zorgt dat zo'n deur half open kan kapot isquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was ik en dat was omdat er iets was doodgegaan in de vaatwasser van @:CherryLips
En @:IJsdraakje volgt die Insta meneer nu
Ik heb het gevonden. De tent die de onderzeeërs bouwt is wel gewoon een bekende. Los van dat iemand zoveel geld heeft is er niets raars aan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff weet niet meer want zit de hele dag op internet.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg veel van hem te zien op YT
Niet alles vind ik even goed, maar meestal wel prima
Naja, tegenwoordig iedere 3 weken in de praktijk. Maar als ik het niet doe heb ik binnen de kortste keren weer allerlei vage klachten dus het is me het geld wel waard.quote:
Kan je dat niet laten maken ?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser is ook nog steeds kapot. Of ja de deur dan, die kan of alleen maar dicht of helemaal open omdat de veer die normaal zorgt dat zo'n deur half open kan kapot is
Ja joh, gewoon doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naja, tegenwoordig iedere 3 weken in de praktijk. Maar als ik het niet doe heb ik binnen de kortste keren weer allerlei vage klachten dus het is me het geld wel waard.
Op zich is het repareren niet eens zo lastig, het is meer dat daarvoor heel de vaatwasser er uit moet omdat die veer precies aan de kant van de muur zitquote:
Klinkt als veel werk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zich is het repareren niet eens zo lastig, het is meer dat daarvoor heel de vaatwasser er uit moet omdat die veer precies aan de kant van de muur zit
Ik berg de popcorn weer op.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden. De tent die de onderzeeërs bouwt is wel gewoon een bekende. Los van dat iemand zoveel geld heeft is er niets raars aan.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser is ook nog steeds kapot. Of ja de deur dan, die kan of alleen maar dicht of helemaal open omdat de veer die normaal zorgt dat zo'n deur half open kan kapot is
Dit gebruik ik voor mijn achterdeur.quote:
Daarom is het dus ook nog niet gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |