SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Goorlelquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:47 schreef Haags het volgende:
Witte boterham is wel een leuk spel. Voor de kenners onder ons.
Zakopane.quote:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Oh schijnbaar liet ik precies tien jaar geleden mijn enkel/voettattoo zetten.
quote:
Ja is wel een leuke dame hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:haags Wat is jouw mening over Noa Vahle?
Ik vind haar
Ik eet zelden echt brood. Ontbijt met crackers/knackerbrot of yoghurt/kwark/skyrquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Zouden eik veel minder brood moeten eten, ‘s ochtends wat havermout en smiddags een rijke salade niet elke dag brood
Ben je altijd zo streng?quote:
Met 9 staarten?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geef mij een zweep en ik ben niet te houden.
Ja, de uitdrukking wie het eerst komt het eerst maalt klopt ook niet helemaal bij dat spel.quote:
Ze had natuurlijk nooit deze kans/job gehad als ze de dochter van Henk en Ingrid was geweest. Maar doet het ook gewoon prima vind ikquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, de uitdrukking wie het eerst komt het eerst maalt klopt ook niet helemaal bij dat spel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |