In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
Nu een heel dorp in Brabant volstaat met dronken mannen die een guess who’s back shirtje aanhebben hoop ik eigenlijk weer dat Excelsior met 5-0 wint
Uitverkocht huis.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?
De laatste keer dat ik in Breda was waren er genoeg kroegen, je bent gewoon een saaie lulquote:Op zondag 2 juni 2024 17:26 schreef Salina het volgende:
Lekker man, gezellig met 15.000 man kijken op groot scherm naast het stadion.
Wel binnen half uur uitverkocht. Dan maar thuis kijken genot.
Klopt, kijk liever thuis vandaag. Moet ook nog koffer inpakken voor Spanje dus was een beetje kiezen qua tijd en prioriteit.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Breda was waren er genoeg kroegen, je bent gewoon een saaie lul
Leeft Dick van der Polder nog ?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?
Ik heb er ook goed kunnen stappen toen ik in Ossendrecht gelegerd was.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Breda was waren er genoeg kroegen, je bent gewoon een saaie lul
Die ligt al meer dan 10 jaar aan de verkeerde kant van het gras.quote:
Dat vermoeden had ik al. Moest wel altijd om hem lachen. De Rotterdamse Ben de Graaf met een piep stem.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die ligt al meer dan 10 jaar aan de verkeerde kant van het gras.
Altijd zuur idd.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Moest wel altijd om hem lachen. De Rotterdamse Ben de Graaf met een piep stem.
JIJ BENT GEWOON EEN ROTTERDAMERTquote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIJ BENT GEWOON EEN ROTTERDAMERT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |