Maar je noemt NAC walgelijk. Wat zit je dwars?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat we afscheid gaan nemen van een Rotterdamse club.
Het hele 'avondje NAC' eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar je noemt NAC walgelijk. Wat zit je dwars?
Persoonlijk heb ik weinig tegen de club NAC en de sfeer is voor Nederlandse begrippen heel behoorlijk. Maar in de wel erg veel moeite met de NAC-fan die zichzelf zo ongelofelijk goed vindt. Het ‘kijk ons eens veel bier drinken’ en ‘kijk ons eens uniek zijn’ stoort mij enorm. Het feit dat ze zich bemoeien met dat er geen trommels in het uitvak mogen is ook zoiets. Dat zij dat bepalen. Het interesseert mij geen reet of wij wel of niet trommelen in het uitvak, maar dat horen we zelf te bepalen en niet de NAC-aanhang. Hoe klein ben je dan bovendien, als je jezelf verheven voelt boven andere clubs qua sfeer dat je moeilijk doet over trommels.quote:
De hele entourage. De walgelijke columns van Sjoerd Mossou die ons weer te wachten staan. De berichten over de liters bier die er weer getapt worden. De B-side rats die weer op mijn Twitter feed voorbij gaan komen. Hoe ze weer naar de wedstrijd tegen Feyenoord toeleven. Een hele vermoeiende act.quote:
Ik ben het met je eens dat ze graag dwepen met hun eigen sfeer, wat nooit een fijn trekje is. Toch wil ik graag erop attenderen dat ik gisteren een stadion heb gezien dat echt voor voetbal leeft. Het gros van het rechterrijtje in de Eredivisie heeft veel minder plussen dan NAC Breda.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De hele entourage. De walgelijke columns van Sjoerd Mossou die ons weer te wachten staan. De berichten over de liters bier die er weer getapt worden. De B-side rats die weer op mijn Twitter feed voorbij gaan komen. Hoe ze weer naar de wedstrijd tegen Feyenoord toeleven. Een hele vermoeiende act.
Eigenlijk is alles wat met NAC te maken heeft heel vermoeiend amice. Ik hoop maar op het wonder van Kralingen.
Oh dat. Dat hadden ze in de nabespreking al besproken en conclusie was dat het niet goed te zien is, maar dat het lijkt dat zijn hiel de lijn raakt op het moment dat hij de bal los laat, dus geldig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Deze.Vanaf 4:50.
Voet (rechter) lijkt inderdaad op de lijn te staan op het moment dat de bal uit de handen gaat.
Waar de voeten terecht komen nadat de bal is gegooid, als de voetballer weer neerkomt, lijkt me niet relevant.
Maar ik ken de spelregels niet uit mijn hoofd.
Dit. Maar dat krijgen de ESPN fans niet mee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik weinig tegen de club NAC en de sfeer is voor Nederlandse begrippen heel behoorlijk. Maar in de wel erg veel moeite met de NAC-fan die zichzelf zo ongelofelijk goed vindt. Het ‘kijk ons eens veel bier drinken’ en ‘kijk ons eens uniek zijn’ stoort mij enorm. Het feit dat ze zich bemoeien met dat er geen trommels in het uitvak mogen is ook zoiets. Dat zij dat bepalen. Het interesseert mij geen reet of wij wel of niet trommelen in het uitvak, maar dat horen we zelf te bepalen en niet de NAC-aanhang. Hoe klein ben je dan bovendien, als je jezelf verheven voelt boven andere clubs qua sfeer dat je moeilijk doet over trommels.
Dan heb ik het overigens nog niet eens gehad over het abominabele uitvak in Breda.
Je vroeg het niet aan mij, maar ik geef toch even antwoord.
Zelden zo eens met je geweest. Vooral die ‘kijk ons eens lekker Brabants zijn’ sfeer die om die club hangt vind ik echt walgelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik weinig tegen de club NAC en de sfeer is voor Nederlandse begrippen heel behoorlijk. Maar in de wel erg veel moeite met de NAC-fan die zichzelf zo ongelofelijk goed vindt. Het ‘kijk ons eens veel bier drinken’ en ‘kijk ons eens uniek zijn’ stoort mij enorm. Het feit dat ze zich bemoeien met dat er geen trommels in het uitvak mogen is ook zoiets. Dat zij dat bepalen. Het interesseert mij geen reet of wij wel of niet trommelen in het uitvak, maar dat horen we zelf te bepalen en niet de NAC-aanhang. Hoe klein ben je dan bovendien, als je jezelf verheven voelt boven andere clubs qua sfeer dat je moeilijk doet over trommels.
Dan heb ik het overigens nog niet eens gehad over het abominabele uitvak in Breda.
Je vroeg het niet aan mij, maar ik geef toch even antwoord.
Heb dit eerder gelezen deze week, wat is er zo erg aan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Het uitvak van NAC is echt mensonterend. Dus ik snap wel dat veel supporters liever geen NAC terug hebben. Triester dan dat ga je ze niet vinden. Ook de behandeling daar is niet best. Excelsior is juist perfect qua zicht.
Oordeel zelf:quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb dit eerder gelezen deze week, wat is er zo erg aan?
Volgens mij zit dat uitvak tegen Ajax, PSV en Willem II ook gewoon vol, hoor. En je had ook als je dan toch zo ontzettend veel eigen fans extra wil toelaten (wat reuze meevalt, in de play-offs tegen Roda zat daar niemand en bovendien in de eredivisie is dat vakje ook meestal hooguit voor de helft vol) het uitvak gewoon iets smaller kunnen maken in plaats van dit.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:52 schreef borrepus het volgende:
Gelukkig vinden die verschrikkelijk vervelende nac supporters zelf ook al jaren dat het uitvak aangepast moet worden.
Overigens ligt de oorzaak van soort uitvak wel bij de uitsupporters, het oude uitvak zat slechts 1 keer per jaar vol (Feyenoord) en de rest nog niet eens voor de helft.dus zakelijk gezien heel logisch dat je dan extra plekken creëert voor je eigen supporters (zeker gezien het voor je eigen supporters wel nagenoeg altijd uitverkocht is).
Blijft overeind staan dat ze het vaak anders aangepakt had kunnen worden (al heeft volgende mij het grootste deel van de uitvakken een schitterende plexiglas wand)
Je ziet echt werkelijk waar helemaal niets. Catering is ook vreselijk traag trouwens. Trommelverbod boeit mij niets, maar is natuurlijk ook erg kinderachtig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb dit eerder gelezen deze week, wat is er zo erg aan?
Wat boeit de grote van het uitvak nou voor het zicht? Dat staat totaal los van elkaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:29 schreef borrepus het volgende:
Lezen is blijkbaar niet aan iedereen besteed, zoals ik al zei is het geen discussie dat deze oplossing niet goed is.
En nee het oude grote uitvak zat niet vol bij Willem 2, Ajax en al helemaal niet bij psv. Maar goed blijft lekker in je eigen wereldje geloven, waar het normaal is om een te groot vak te hebben voor welke maar in 1 van de 24 (18 wedstrijden, beker en eventueel playoffs) wedstrijden vol zit.
In de Kuip kun je pech hebben achter een paal te moeten zitten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je ziet echt werkelijk waar helemaal niets. Catering is ook vreselijk traag trouwens. Trommelverbod boeit mij niets, maar is natuurlijk ook erg kinderachtig.
Deze postquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:29 schreef borrepus het volgende:
Lezen is blijkbaar niet aan iedereen besteed, zoals ik al zei is het geen discussie dat deze oplossing niet goed is.
En nee het oude grote uitvak zat niet vol bij Willem 2, Ajax en al helemaal niet bij psv. Maar goed blijft lekker in je eigen wereldje geloven, waar het normaal is om een te groot vak te hebben voor welke maar in 1 van de 24 (18 wedstrijden, beker en eventueel playoffs) wedstrijden vol zit.
Deze man is nog nooit in een voetbalstadion geweestquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:29 schreef borrepus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |