Houzee ende hoera, dan kunnen we nu weer verder. Brian Smith is inderdaad de gezochte persoon.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:26 schreef pyl het volgende:
Dat deze man Brian Smith heet, is nu dus helemaal niet zo moeilijk te vinden. Als bedenker van het minst charmante vrouwelijke kledingstuk sinds de burka, had Smith ook wel een gang naar de guillotine verdiend, trouwens - liefst voorafgaand aan zijn "uitvinding".
Volgens mij had ik dat ergens daarboven al een beetje aangegeven. Maar ik haal mijn inspiratie meestal gewoon uit de vraag waar ik het antwoord op heb gegeven. Je hebt echter wel te maken met mijn gedachtenkronkels, dus soms is het makkelijk en soms onnavolgbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:26 schreef Gellius het volgende:
Helder. Wat is dat met die 'vervolgvraag'? Ik wil natuurlijk iedereen ter wille zijn, maar in ons huishoudelijk reglement is hiervoor niks geregeld (Z? Input plz!) Hoe onderscheiden die zich van een normale vraag en hoe verhoudt zich deze tot de normale vervolgvragen - waarvan de antwoordverwachting schaterlachend zich boven de jaargrens beweegt?
Een soort van … mevrouw draagt de achternaam ‘Smith’?quote:Op maandag 17 juni 2024 14:26 schreef pyl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook een soort van vervolgplaatje.
Nee, nee, een andere soort van ....quote:Op maandag 17 juni 2024 16:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een soort van … mevrouw draagt de achternaam ‘Smith’?
Ja, tong80, het kan de moeite lonen om het topic nog eens terug te kijken.quote:
Ik zal dat hele topic gebeuren eens tot me door laten dringen. Een stukje herlezen kan geen kwaad.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, tong80, het kan de moeite lonen om het topic nog eens terug te kijken.
Dat zou me verbazen, hoewel ..... mevrouw heeft de neiging anderen te imiteren.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:29 schreef Gellius het volgende: De madame met de totaal onopzettelijk geprononceerde ring komt me bekend voor.
Met een knipoog, zoals dat minder fraai heet.quote:
Probeer aan mevrouw én aan een stervende duif te denken.quote:
Een zangeres.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:25 schreef pyl het volgende:
Brits is goed. Geen comédienne, wel gevoel voor humor.
En behoorlijk wat meer om het lijf dan Patricia P.
Juist, met een ernstige beroepskwaal. Maar daar heeft ze iets op gevonden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |