Mag "wou"? Mag een nieuw plaatje?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:40 schreef Gellius het volgende:
Ik wou Jessica Voeten plaatsen, maar ik zie er vanaf.
Van Agt is laatst overleden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 07:56 schreef pyl het volgende:
Uit de categorie snel-op-hun-teentjes-getrapte amateurpolitici?
Voor de sportkenners is dit een mega hint.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:23 schreef pyl het volgende:
Met dat soort "hints" haal je het tempo er wel uit, Tong ...
Nee, wel de goede richting.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft mijnheer iets met de 8 van Chaam van doen?
Hij deed z'n colbert en een boekje open.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:29 schreef Gellius het volgende:
Ik heb echt geen idee. Wel het vermoeden dat het colbert iets te groot is.
Een beetje. Maar geen Quasimodo.quote:
Hoe vaak heb je deze zin teruggelezen? Het klopt wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:14 schreef Gellius het volgende:
Er schuilt wel een zekere apologetische "dit doen we allemaal maar ik doe het om mij moverend-opportunistische redenen niet meer, verklaar mij heilig"-achtige glim in die voor 't overige vrij kille reigeroogjes, inderdaad.
Andere sport. Zitten soms wel valkuilen in.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:40 schreef Z het volgende:
Een voetbal-voorzitter uit de categorie 'Hoogmoed Komt Voor de Val'?
Veldrijden?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef tong80 het volgende:
Andere sport. Zitten soms wel valkuilen in.
Ook "gewoon" wielrennen. Hij kaartte die misstanden pas aan toen ie zelf de kaarten had verspeeld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Veldrijden?
Een fysiotherapeut die wat misstanden aankaartte?
Willian Vloet en Willy Voet idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |