heb je net je zetpil je in reet gestopt ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In je instituut loopt wellicht degene van de KNVB die de bekertjesregel heeft bedacht, vraag het hem.
In België zelfs om het kampioenschap, ook leuk drama.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Mensen die play-offs willen afschaffen sporen sowieso niet. Is juist superleuk elk jaar weer
debiele regel om rotterdam te naaienquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij playoffs om Europees willen ze een systeem waarbij je voordeel hebt als je hoger bent geëindigd.
Nou noem je net iets op wat echt een groots gedrocht isquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In België zelfs om het kampioenschap, ook leuk drama.
Neuh, gewoon afschaffen. Speel de rest van het seizoen maar beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Mensen die play-offs willen afschaffen sporen sowieso niet. Is juist superleuk elk jaar weer
Voor de een voelt het als nog een paar wedstrijden met veel druk, voor de ander een kans die uit de lucht valt en je maar een keer meemaakt als speler.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC-scenario van 2021, weinig imposante competitie en dan ineens vlammen in de play-offs
Tegen een gebroken Roda, een matig Emmen en een Excelsior wat vooral zichzelf saboteert.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC-scenario van 2021, weinig imposante competitie en dan ineens vlammen in de play-offs
Wel dikke drama. Ik vind sowieso dat de play offs zeer oneerlijk zijn, maar als voetballiefhebber zijn het de mooiste wedstrijden. In België kwamen ze toen met de meest oneerlijke play offs, naar Amerikaans model.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nou noem je net iets op wat echt een groots gedrocht is
Erg leuk want dan speelt ruim de helft van de ploegen al voor spek en bonen na 10 speelrondes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neuh, gewoon afschaffen. Speel de rest van het seizoen maar beter.
Voetbal is een sport van opportunisme en vooral niet leren van het verleden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar NAC is er nog niet.
Kan zomaar 7-1 worden in Rotterdam.
Ik vind voor alle meningen wel wat te zeggen, maar dan kies ik toch voor deze heerlijke dramawedstrijden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg leuk want dan speelt ruim de helft van de ploegen al voor spek en bonen na 10 speelrondes.
Levert ook een spannende competitie op.
Heb je een punt, maar vind het ook raar dat een grote voorsprong in punten na een goed seizoen ineens niet meer telt. (even los van wie het is, gun het NAC en Twente heeft volgens mij alleen maar geprofiteerd van de playoffs)quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg leuk want dan speelt ruim de helft van de ploegen al voor spek en bonen na 10 speelrondes.
Levert ook een spannende competitie op.
Wat is Rotterdams voor remontada?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar NAC is er nog niet.
Kan zomaar 7-1 worden in Rotterdam.
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Play offs om een kampioenschap is gewoon stupide.
Play offs voor promotie/degradatie is gewoon genieten.
Ik teken met je mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Play offs om een kampioenschap is gewoon stupide.
Play offs voor promotie/degradatie is gewoon genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |