Eerste seizoenshelft speelde dan ook goed. Weet niet wat er daarna is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Excelsior heeft best een paar leuke spelers voor een nummer 16
Daar zijn nu vast betere technieken voor dan de laatste keer dat ze in de Eredivisie speelden. Veel clubs hebben een hybride grasmat volgens mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ze ooit een goed grasmat hadden
Blessures, gezeur met een speler die niet weg mocht en als je een paar kleer verliest kun je zomaar in de problemen komen. Of men speelt voetbal dat beter werkt in warmere periodes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft speelde dan ook goed. Weet niet wat er daarna is gebeurd.
Ajax heeft ook al heel lang hybride maar toch glij je daar vaak uit of vliegen de plaggen ook eruit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zijn nu vast betere technieken voor dan de laatste keer dat ze in de Eredivisie speelden. Veel clubs hebben een hybride grasmat volgens mij.
Reflexengenotquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een debiel ben je dan. Laat die bal in de goal gaan
Op dat moment heb je niet de helderheid om dat te bedenken. Zoveel tijd heb je ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Reflex, don't do itquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Je hoeft ook niet bewust met je arm opzij te gaan. Zit nog wel verschil in.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dat moment heb je niet de helderheid om dat te bedenken. Zoveel tijd heb je ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |