Jezus wat een nazi ben jij dan, sterk in vergist.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen gezichtsbedekking???
Ze was een beetje dom.
quote:Halsema: drie aangiftes en zestig klachten tegen politie na demonstraties UvA
https://www.at5.nl/artike(...)na-demonstraties-uva
Er zijn zestig klachten tegen de politie ingediend na de UvA-demonstraties van de afgelopen weken. De helft is terzijde geschoven. De klachten gaan over het gebruik van geweld door agenten. Ook zijn er drie aangiftes gedaan. Het onderzoek naar het politieoptreden en de evaluatie lopen op dit moment nog. Dat zegt burgemeester Femke Halsema in AT5's Het Gesprek met de Burgemeester. "Vooralsnog ga ik er vanuit dat het politieoptreden proportioneel is geweest."
"We hebben op dit moment zestig meldingen liggen, waarvan er ongeveer dertig terzijde moeten worden geschoven, omdat het in die gevallen niet gaat om mensen die zelf betrokken waren, maar het bijvoorbeeld op tv hebben gezien", legt Halsema uit.
Of dat veel meldingen en aangiftes zijn? Halsema: "Dat kan ik niet goed beoordelen. Politiegeweld in Amsterdam is uitzonderlijk, we proberen het koste wat het kost te vermijden."
Precies; gewoon intersectioneel denken... Diversiteit en inclusie, behalve voor sommigen.quote:
Lafbekken met hun mondkapjes. Aan de start op progressieve Amerikaanse media zelfs nog gelezen dat het uit bescherming tegen corona was.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:17 schreef Zoddie het volgende:
Gisteren was er een Isral day in NYC, met een parade
Veel solidariteit, ook de burgemeester van NYC steunt Isral.
[ x ]
[ afbeelding ]
Maar je weet zo gauw iemand een Isral vlag draagt staan er meteen schuimbekkende mensen.
Dus ook weer een counter protests met dit soort pareltjes van mensen.
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Als je zulke walgelijke teksten ziet weet je dat israel het echt bont heeft gemaakt. Te bont.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:17 schreef Zoddie het volgende:
Gisteren was er een Isral day in NYC, met een parade
Veel solidariteit, ook de burgemeester van NYC steunt Isral.
[ x ]
[ afbeelding ]
Maar je weet zo gauw iemand een Isral vlag draagt staan er meteen schuimbekkende mensen.
Dus ook weer een counter protests met dit soort pareltjes van mensen.
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)l-hostages-sign.htmlquote:Op maandag 3 juni 2024 13:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij zijn dat wel nepfoto's hoor
Want als het op de Daily Mail staat is het waar?quote:Op maandag 3 juni 2024 13:29 schreef Zoddie het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)l-hostages-sign.html
Walgelijke teksten? Schuld van Isralquote:Op maandag 3 juni 2024 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je zulke walgelijke teksten ziet weet je dat israel het echt bont heeft gemaakt. Te bont.
Ja, dat ben ik met je eens. Eigenlijk zei ik dat ook met ietwat andere bewoordingen. Wordt tijd dat ze zich snel gaan gedragen.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:32 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Walgelijke teksten? Schuld van Isral
Hoe werkt dat allemaal in je koppie?quote:Op maandag 3 juni 2024 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Eigenlijk zei ik dat ook met ietwat andere bewoordingen. Wordt tijd dat ze zich snel gaan gedragen.
Wat precies? Deze vraag kan ik niet plaatsen.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:39 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Hoe werkt dat allemaal in je koppie?
Als ik op afbeeldingsbron zoek zie ik geen enkele bericht dat de foto's nep zouden zijn.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Want als het op de Daily Mail staat is het waar?
Zelfs zonder bril zie ik dat die laatste 2 foto's niet helemaal kloppen.
Mijn opmerking was sarcastisch. Als je je teen stoot aan een tafelpoot is het natuurlijk ook de schuld van Isrel. Bizar hoe je alles zo om kunt draaien, ik vraag me dan ook oprecht af wat er in je hoofd afspeelt.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat precies? Deze vraag kan ik niet plaatsen.
Oh! Ik dacht dat je vraag over mijn manier van denken echt was.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:49 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Mijn opmerking was sarcastisch. Als je je teen stoot aan een tafelpoot is het natuurlijk ook de schuld van Isrel. Bizar hoe je alles zo om kunt draaien, ik vraag me dan ook oprecht af wat er in je hoofd afspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |