SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu helemaal gelezen. Dat stuk over spelhervattingen is wel genot. Dat wordt puntje van de stoel werk bij elke corner, ingooi en vrije trapquote:
Dat mis ik bij Ajax wel ja. Al zijn die corners vaak ook wel spannend omdat het meestal een counter tegen wordt.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu helemaal gelezen. Dat stuk over spelhervattingen is wel genot. Dat wordt puntje van de stoel werk bij elke corner, ingooi en vrije trap
Bij Antwerp was het vrij ondermaats allemaal. Daar deed Mark het toch stukken beter.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu helemaal gelezen. Dat stuk over spelhervattingen is wel genot. Dat wordt puntje van de stoel werk bij elke corner, ingooi en vrije trap
Omdat ze daarna pas gingen investeren, inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij Antwerp was het vrij ondermaats allemaal. Daar deed Mark het toch stukken beter.
Nu is het niveauverschil tussen Feyenoord en Sparta Praag inmiddels al behoorlijk, laat staan tussen Liverpool en Sparta Praagquote:Op maandag 27 mei 2024 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Artikel gelezen. Niet enorm enthousiast, maar ook niet gelijk negatief.
Maar ik ben absoluut nieuwsgierig, vooral naar de dode spelmomenten. Ben door Slot wel groot fan geworden van ‘verdedigen op de helft van de tegenstander’ wat Priske minder doet, aan de andere kant vond ik dat Slot af en toe dat stukje opportunisme miste in topwedstrijden (opbouw ging altijd netjes van achteren) dus dat kan ik wel waarderen.
Een iets pragmatischere versie van Slot rijmt echter niet helemaal met van eigen kracht uitgaan en weggeveegd worden door Liverpool wat mij wel een beetje zorgen baart.
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu is het niveauverschil tussen Feyenoord en Sparta Praag inmiddels al behoorlijk, laat staan tussen Liverpool en Sparta Praag
(en wat me een beetje bijstaat was dat het comedy capers galore was door kinderlijke ballen weggeven tijdens de opbouw)
Vrij wisselvallig meen ik te lezen. Maar kan sowieso niet zo heel veel vinden qua analyses van de speelwijze.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze daarna pas gingen investeren, inderdaad.
PriskeGOD haalde in dat seizoen de meeste punten sinds de promotie van Antwerp
https://www.vi.nl/pro/ana(...)essie-en-pragmatismequote:Op maandag 27 mei 2024 19:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vrij wisselvallig meen ik te lezen. Maar kan sowieso niet zo heel veel vinden qua analyses van de speelwijze.
Wat zei Pietertje?
Op de schaal van Advocaat (pragmatisch met het kontje naar achteren) naar Bosz (pressie zonder consessie) iets meer naar de Advocaat-kant dan dat Arne staat.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vrij wisselvallig meen ik te lezen. Maar kan sowieso niet zo heel veel vinden qua analyses van de speelwijze.
Wat zei Pietertje?
Abbonement laatst opgezegdquote:Op maandag 27 mei 2024 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/ana(...)essie-en-pragmatisme
https://totalfootballanal(...)cal-analysis-tacticsquote:Op maandag 27 mei 2024 19:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat zei Pietertje?
Ik werk ook nog in de ITquote:Op maandag 27 mei 2024 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
https://totalfootballanal(...)cal-analysis-tactics
Altijd bereid om digibeten een handje te helpen maat
Doet ie goed, heb in 98 genoten van het WK. Was een van die hoertjes toevallig dochter van de scheids? Pi-Air had een penalty moeten krijgen. Overigens kan ie persoonlijk een lul zijn, in 2002 heeft ie een heldenstatus gekregen van mij, daar kan een niet zo leuk karakter niet tegenop.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
WK98 zorgde hij voor de hoertjes omdat hij niet zo bekend was.
Die gaat nu dus elke speler van Feyenoord de hemel in prijzen voor de afwisseling.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:12 schreef Caland het volgende:
Kenneth Perez vindt het een uitstekende keuze
Priskie doet volgens ook via lage centrale verdedigers, inschuivenende zes en met inverted fullbacks opbouwen. Aanvallen met overlap in de halfspace en/of centraal.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:12 schreef Caland het volgende:
Meteen afbellen.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:12 schreef Caland het volgende:
Was dat de sponsor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |