quote:Op maandag 27 mei 2024 16:47 schreef DrDentz het volgende:
Mag niet van mn vriendin, ze vindt het te Tokkie en ik zou de hele buurt vergallen
Walen meteen boos.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga de Belgische vlag uithangen uit het raam
Heel de straat hangt al vol.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:06 schreef Donna het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat mijn buurt dit wel doet, dusja dan doe ik mee.
Ik ook niet. Maar hing wel altijd m'n Nederlandse vlag op. Die hebben ze twee jaar geleden gejat.quote:
Halfstok?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga de Belgische vlag uithangen uit het raam
300 euro , tjezusquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
ik doe met mijn straat mee om de best versierde straat van nederland te worden
we hebben allemaal 300 euro ingelegd om zeer veel orangje spullen te kopen
Posttokkie gespot.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Vanaf 2014 al niet meer, het leeft hier niet meer zo.
Ach het was altijd wel gezellig, tent in de middenberm, met de hele buurt samen kijken.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het was altijd wel gezellig, tent in de middenberm, met de hele buurt samen kijken.
Vreselijk maar gelukkig ben je een intelligente jongen die op tijd inzag dat hij heel dubieus bezig was.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het was altijd wel gezellig, tent in de middenberm, met de hele buurt samen kijken.
wie is hijquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vreselijk maar gelukkig ben je een intelligente jongen die op tijd inzag dat hij heel dubieus bezig was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |