abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213697865
Aïcha (21), Bibi (20), Melanie (20) en Quincy (21) vertrekken naar Hawaï voor het avontuur van hun leven.

Ratten die door je slaapkamer rennen, kinderen die niet luisteren en spanningen in een gastgezin. Het zijn een paar van de vele uitdagingen die vier au pairs te wachten staan in het zesde seizoen van het BNNVARA-programma ‘Au Pairs’. Aïcha, Bibi, Melanie en Quincy vertrekken naar de andere kant van de wereld en gaan drie maanden wonen bij een gastgezin in Hawaï, op het eiland Oahu. En dat is allesbehalve vakantie, want de au pairs krijgen het flink voor hun kiezen: onopgeruimde huizen, verschillende meningen over de opvoeding en confrontaties met hun eigen angsten of verleden. Lukt het de au pairs om voor de kinderen te zorgen en voor het eerst op eigen benen te staan? Eén ding is zeker: deze ervaring zal hun leven voor altijd veranderen. Het nieuwe seizoen van ‘Au Pairs’ is vanaf 21 mei iedere dinsdag om 20.30 uur te zien bij BNNVARA op NPO 3.

In de eerste aflevering vertrekken Melanie, Quincy en Bibi naar Hawaï. Bibi wordt meteen op de proef gesteld als ze aankomt bij haar Hawaïaanse gastgezin. Melanie draait haar hand niet om voor een uitdaging. De vier jonge kids vormen niet het probleem, maar de ouders. Quincy voelt lichte paniek wanneer ze ontdekt dat ze naast twee kleintjes ook met twee pubers moet dealen. En dan is er Aïcha, die een dag later alleen naar Hawaï vliegt. Ze is erg gehecht aan haar vriend Tom, met wie ze al jaren een relatie heeft en die ze geen dag kan missen. Toch moeten ze op het vliegveld voorlopig afscheid nemen van elkaar.
pi_213697880
_O_ Deze moest het zijn. En nu snel ontvolgen :D Veel plezier in jouw topic met je medespoilers :*
pi_213697883
De klik tussen deze vier vond ik beter dan de vorige series. Allemaal oprecht naar elkaar.
pi_213697924
Had best medelijden met Bibi die in zo'n hoardersgezin terecht kwam. Gatferredamme, geknaagde gaten door ratten in het plafond en niet naar de wc durven gaan om een lopende kakkerlak. Dat laatste heb ik dan weer iets minder moeite mee, wel insectenhater hier. Maar ratten boven je hoofd, getferdemme.

En ik dacht altijd dat Hawai net zoiets was als Jamaica, eilandje voor de kust van Amerika. Geografisch ben ik een stuk onbenul. Snap ook wel dat de gemiddelde buitenlander geen idee heeft waar Nederland ligt. _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door Firuze60 op 26-05-2024 23:45:05 ]
  zondag 26 mei 2024 @ 23:45:07 #5
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213698109
Los van die ratten en die kakkerlakken: wat een vieze teringbende daar in huis. Hoarders.

Die nieuwe familie van Melanie is wel leuk.
Jammer dat Bibi alleen maar van die kutfamilies krijgt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_213698122
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 23:45 schreef matthijst het volgende:
Los van die ratten en die kakkerlakken: wat een vieze teringbende daar in huis. Hoarders.

Die nieuwe familie van Melanie is wel leuk.
Jammer dat Bibi alleen maar van die kutfamilies krijgt.
Buiten die vieze teringbende, overal meer dan 20 exemplaren van tot en met airfryers aan toe.
pi_213698184
Maar (die moeder van dat hoardersstel) ze kwam uit een rijke familie zei ze, hoor. Ze kon vroeger elke auto krijgen. Dit was het huis van haar oma, die had alles bewaard. Heel vreemd verhaal.
pi_213698420
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 23:53 schreef Firuze60 het volgende:
Maar (die moeder van dat hoardersstel) ze kwam uit een rijke familie zei ze, hoor. Ze kon vroeger elke auto krijgen. Dit was het huis van haar oma, die had alles bewaard. Heel vreemd verhaal.
Die moeder van het Bibigezin is gestoord. Ze is manipulatief, heeft overal excuses voor, voert geen klap uit, heeft een nutteloze man, en heeft een au pair ingehuurd als schoonmaakster terwijl ze geld genoeg lijkt te hebben. Heeft ze letterlijk eenmaal gevraagd of verteld over de kinderen en wat de au pair daarin moet betekenen?

Het is zielig, die vrouw heeft hulp nodig, maar ze is ook angstwekkend raar.
pi_213698424
De TT zegt "met spoilers" maar tot hoe ver gaan we? Mijn vriendin en ik hebben er nu 3,5 gekeken ;(
pi_213698439
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 23:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Buiten die vieze teringbende, overal meer dan 20 exemplaren van tot en met airfryers aan toe.
Is letterlijk verwaarlozing van je kinderen want die worden blootgesteld aan die geïnfecteerde puinhoop, virussen, overal muizenpoep en kakkerlakken slecht voor hun longen. Dat huis moet helemaal gestript, gereinigd, nieuwe vloer in, stellagekasten weg, ouders in therapie voor hun hoardergedrag.
  maandag 27 mei 2024 @ 09:18:35 #11
28167 matthijst
pi_213699770
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:25 schreef pfefferkatze het volgende:
De TT zegt "met spoilers" maar tot hoe ver gaan we? Mijn vriendin en ik hebben er nu 3,5 gekeken ;(
Tot het eind. Of wil je voor elke aflevering een apart topic :D
pi_213703574
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 09:18 schreef matthijst het volgende:

[..]
Tot het eind. Of wil je voor elke aflevering een apart topic :D
_O- _O-
pi_213703592
Bibi kwam er trouwens zelf op een gegeven moment ook niet zo goed af, had haar mede aupairs uitgenodigd om te komen helpen en poetsen in dat verschrikkelijke huis, maar bleef zelf behoorlijk passief.
pi_213705444
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:25 schreef pfefferkatze het volgende:
In principe zou iedereen over afleveringen kunnen posten in dit soort spoilers
SPOILER: Aflevering 10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan kunnen mensen posten over de afleveringen die ze al hebben gezien zonder te hoeven vrezen hier over afleveringen te lezen die ze nog niet hebben gezien.
pi_213705606
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 20:11 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
In principe zou iedereen over afleveringen kunnen posten in dit soort spoilers
SPOILER: Aflevering 10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dan kunnen mensen posten over de afleveringen die ze al hebben gezien zonder te hoeven vrezen hier over afleveringen te lezen die ze nog niet hebben gezien.
Goed idee, alleen weet ik in de vredesnaam niet meer in welke aflevering welk voorval heeft plaatsgevonden. Het is inderdaad wel leuker als iedereen tegelijk mee klept over een aflevering. Ik keek soms terug om mee te kletsen over een aflevering. Maar na 100 keer gekrijs en waarschuwingen door gewoon toevallig een spoiler gezet te hebben ben ik het zat en post gewoon niet mee.
  maandag 27 mei 2024 @ 20:33:23 #16
28167 matthijst
pi_213705794
Die familie van Bibi. Wat een weirdo's. "Unlimited YouTube als je afscheid neemt" .
10 seconden in de magnetron, 15 seconden voor dat andere kind.
Chipjes selecteren op ongebroken.

Jammer dat die lui niet in die brand zaten
pi_213706573
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 20:33 schreef matthijst het volgende:
Die familie van Bibi. Wat een weirdo's. "Unlimited YouTube als je afscheid neemt" .
10 seconden in de magnetron, 15 seconden voor dat andere kind.
Chipjes selecteren op ongebroken.

Jammer dat die lui niet in die brand zaten
Oh ja, dat tweede gezin was minstens zo erg als dat eerste hoardersgezin, maar dan op een andere manier. Wat een verschrikkelijk stel verwende nesten en ze gebruikten haar echt als een slavin.

Ben zelf ook opgevoed met Rust, Reinheid en Regelmaat. Maar kennelijk is dat toch iets cultureels en typisch westers. Heb zelf mijn kinderen ook zo opgevoed, hoppa, niet zeiken, zeven uur naar bed. Had ook wel weer een nadeel. Flexibel tijdens reizen en vakanties waren ze dan ook niet.
pi_213707090
Wat leuk...een spoiler topic !
Ik ben al door alle afleveringen heen en vond het weer superleuk.
Maar aan het eind Melanie ?
SPOILER
pi_213707355
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 22:06 schreef hothead2020 het volgende:
SPOILER
Mee eens, hoor (je hoeft hier niet te spoileren, haha). Ik vond Melanie een beetje een triest meisje, ze hoopte niet dat ze met trutten opgescheept zou worden en de eerste die ze op Schiphol tegen kwam was Quincy, oh ja, leuk..huggg..gezellig. Later dat gezeur dat ze zich buiten gesloten voelde van de rest van de aupairs. Maar ze deed het wel goed met haar vragen in die tent op dat vulkaneneiland, waar ze voor het eerst een aardbeving voelde. Ik vond dat die andere drie aupairs ook heel goed en relativerend reageerden op haar af en toe afwijkend gedrag. "Melanie, houd je voortdurende waffel nu eens, ben bezig je mooier te maken." :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Firuze60 op 27-05-2024 22:43:07 ]
  vrijdag 31 mei 2024 @ 15:08:13 #20
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213743741
Wat een type die Aïcha .
Terug op Schiphol en dan tegen je ouders zeggen dat je alleen oma hebt gemist.
En ze is dus al terug geweest naar dat gezin rond Sinterklaas.
pi_213743775
quote:
Bibi kwam er trouwens zelf op een gegeven moment ook niet zo goed af, had haar mede aupairs uitgenodigd om te komen helpen en poetsen in dat verschrikkelijke huis, maar bleef zelf behoorlijk passief.
Ik denk dat dat makkelijk praten is. Zij leeft in die zooi die meiden waren er maar voor een middagje.
pi_213744108
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 15:08 schreef spapaars het volgende:
Wat een type die Aïcha .
Terug op Schiphol en dan tegen je ouders zeggen dat je alleen oma hebt gemist.
En ze is dus al terug geweest naar dat gezin rond Sinterklaas.
Jij hebt het over Melanie
  vrijdag 31 mei 2024 @ 15:57:20 #23
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213744169
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 15:48 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Jij hebt het over Melanie
Ok, naam vergissing.
pi_213912484
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 22:06 schreef hothead2020 het volgende:
SPOILER
Had echt enorm met die ouders te doen,ze keken zo beteuterd... ijskoud die opmerking dat ze alleen haar oma had gemist.
Wat een draak om zoiets te zeggen, zal wel autist zijn, kan toch niet anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')