Zou hetquote:Op zondag 26 mei 2024 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
(expres) scheefhangend, met kreukels ....
ik blijf mij verbazen over de enorme prijsverschillen voor outfits die er praktisch hetzelfde uitzien. We zouden door een te grote maat gemakkelijk op het verkeerde been kunnen worden gezet.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
dat is mijn commentaar op Flip
ik denk dat de outfit van Hannah het duurste is
Door kreukels ook?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
ik blijf mij verbazen over de enorme prijsverschillen voor outfits die er praktisch hetzelfde uitzien. We zouden door een te grote maat gemakkelijk op het verkeerde been kunnen worden gezet.
Precies wat ik ook opmerkte. Ik heb ook geen ideequote:Op maandag 27 mei 2024 09:18 schreef deedeetee het volgende:
De lussen op de schouder van Krissy zijn echt erg lomp lelijk maar bij Hannah rimpelen de doorgestikte zijkanten van de voorpanden. Ik ben er dus nog niet uit.
Ik zie nu dat het smalle bandje waar die lus plat onder gestopt kan worden wel gewoon aanwezig is. Ik begin te denken dat dit opzettelijk is gedaan. Bedoelt als instinker. Neig nu dus mss toch wel meer naar Krissy.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Precies wat ik ook opmerkte. Ik heb ook geen idee
SPOILER: Het antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat iedereen verschillende dingen opmerkt in dit zoekplaatjequote:Op maandag 27 mei 2024 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dat schuin geplaatste knoopsgat op de revers (Krissy) een teken dat dat de goedkope jas is.
Ja, maar op de een of andere manier wel het duurst (dikker materiaal).quote:
De verschillen met de post boven je bedoel je?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:10 schreef Jippie het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee tussen de twee bijna identieke outfits. Ik zie het prijsverschil er echt niet aan af.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:43 schreef Serinde het volgende:
[..]
De verschillen met de post boven je bedoel je?
Kijk nog eens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee tussen de twee bijna identieke outfits. Ik zie het prijsverschil er echt niet aan af.
quote:
Of gewoon binnen een week.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zag toch echt de reactie van FreshFruit als laatste staan, maar @:jcdragon heeft gelijk dat het te lang duurde.
Voortaan maar gelijk de reveal er onder posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |