quote:yeah sure, ze gaan gezellig met z'n allen bij de beckhampjes eten vanaaf
Comeback Spice Girls op handen
17-02-2003
Na maandenlang geruchten over een comeback van de Spice Girls lijkt het nu toch echt te gaan gebeuren. De vijf Spice Girls zouden vanavond samenkomen om een comeback te bespreken met de platenmaatschappij. Opvallend is dat zelfs Geri Halliwell, die na flinke ruzies uit de populaire meidengroep stapte, speciaal hiervoor vanuit Amerika naar Engeland is gevlogen. De Spice Girls en belangrijke mensen van de platenmaatschappij zouden vanavond samen dineren in het huis van Victoria Beckham om te kijken wat de mogelijkheden zijn. De platenmaatschappij zou ruim 80 miljoen euro over hebben voor een comeback van de Spice Girls. De geruchten over een terugkeer van de populairste meidengroep van de jaren '90 begonnen nadat de solocarrieres van bijna alle Spice Girls waren geflopt. Alleen Mel C heeft een succesvolle solocarriere kunnen opzetten en daarom zou zij twijfelen of ze wel zin heeft om mee te werken aan een comeback. Volgens een woordvoerder van de platenmaatschappij gaat het om een 'verzoening' tussen de meiden, maar hij sluit niet uit dat daar een comeback uit voortkomt.
(oja ik voel nu al weer aan me water de opmerkingen over kutmuziek, kutmensen enz enz aankomen....ga ergens anders je gal spuwen ofzo we weten nu wel dat alleen metal gewaardeerd wordt hiero)
quote:toch was holler een best goed nummer,
Op maandag 17 februari 2003 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeugdsentiment!
Maar ik zit er niet op te wachten. Forever is niet voor niets geflopt.
quote:Ja, maar Holler vond ik nog wel leuk. Die B-single daarvan ook, iets met love. Maar de rest van het album
Op maandag 17 februari 2003 16:14 schreef Cybart het volgende:
toch was holler een best goed nummer,
maar niet voor de 6-12 doelgroep
quote:Kutmuziek, kutmensen, kutmetal, kutvooroordelen, kutgezeik vooraf.
Op maandag 17 februari 2003 16:11 schreef Cybart het volgende:
(oja ik voel nu al weer aan me water de opmerkingen over kutmuziek, kutmensen enz enz aankomen....ga ergens anders je gal spuwen ofzo we weten nu wel dat alleen metal gewaardeerd wordt hiero)
Zo nu ook deze vooroordelen weg zijn, kan er hier normaal gepraat worden.
Ik wens ze veel succes met een eventuele comeback.
quote:Je vergeet de 'kutmoderators'.
Op maandag 17 februari 2003 16:29 schreef Seborik het volgende:
Kutmuziek, kutmensen, kutmetal, kutvooroordelen, kutgezeik vooraf.
Maar ik zit me eigenlijk ernstig af te vragen of zo'n comeback nog wel zin heeft, of men hier behoefte aan heeft? Maar er zijn vast ene paar slimme marketingmensjes die daar een batterij aan antwoorden en verklaringen voor hebben klaarliggen.
en ik ben benieuwd naar de mega grote marketingcampagne die er dan bij zal moeten gaan horen
voor het geld hoeven ze het (op mel-b en emma na) niet te doen geloof ik
(heb net ook al een artikel gelezen erover in The Sun, dus ik ben benieuwd wat er vanaaf van "het etentje" terecht komt)
quote:Ik vind Atomic Kitten anders veel geiler dan de Spice Girls dus ik ga hun nieuwe cd zeker niet kopen!
Op maandag 17 februari 2003 16:43 schreef Vork het volgende:[..]
Je vergeet de 'kutmoderators'.
Maar ik zit me eigenlijk ernstig af te vragen of zo'n comeback nog wel zin heeft, of men hier behoefte aan heeft? Maar er zijn vast ene paar slimme marketingmensjes die daar een batterij aan antwoorden en verklaringen voor hebben klaarliggen.
quote:Let love lead the way
Op maandag 17 februari 2003 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, maar Holler vond ik nog wel leuk. Die B-single daarvan ook, iets met love. Maar de rest van het album
.
Litpho heeft alle Spice Girls albums, veilig verstopt in een grote CD-verzameling om net te doen of hij wel smaak heeft.
quote:me to
Op maandag 17 februari 2003 16:50 schreef Litpho het volgende:[..]
Let love lead the way
.
Litpho heeft alle Spice Girls albums, veilig verstopt in een grote CD-verzameling om net te doen of hij wel smaak heeft.
quote:Ow ja, bij vergissing rekende ik die tot de mensen.
Op maandag 17 februari 2003 16:43 schreef Vork het volgende:[..]
Je vergeet de 'kutmoderators'.
quote:Nou, er zijn misschien best wel oud-Spice Girls liefhebbers die nog wel zin hebben in een paar leuke nummertjes van/met de dames in kwestie. Sowieso hebben ze nu al meer promotie dan een beginnende band/groep, wat natuurlijk ook in hun nadeel kan werken dmv te hoge verwachtingen. In ieder geval zijn de ogen op hen gericht en als de Cheeky Girls kunnen scoren dan kunnen de Spice Girls dat zeker.
Had helemaal plakboeken met artikelen, en ja, heb nog steeds alle cds. Van mij mogen ze best wel weer bij elkaar komen, ben benieuwd
Was er geen fan van, maar er zaten best aardige nummers tussen
quote:stomme Mel C
Sporty: I'll never sing with Spice Girls again![]()
Sporty ... rejects reunion
By DOMINIC MOHAN
MELANIE Chisholm has ruled herself out of a reformed Spice Girls.
Sporty met the rest of the band last night but said she would not rejoin them on a lucrative tour.
A spokesman for Mel, 29, said: She will not be part of any reunion.
She has made it clear that the band is not getting back together with her in it.
![]()
Old Spices ... Posh, Baby, Scary, Ginger and Sporty in heyday
Picture: REUTERSScary Spice Mel B is desperate to get the girls back together including ex-Ginger Spice Geri Halliwell.
The five Mels B and C, Geri, Victoria Beckham and Emma Bunton met at Poshs Beckingham Palace home in Hertfordshire. First to arrive at 8pm was Emma, who was closely followed by Scary.
Sporty arrived at 8.30pm and Geri arrived soon after. It was the first time they had been together for five years. A greatest hits project and shared business interests were due to be discussed over dinner.
![]()
Red-dy to be reunited ... Geri heading
for Spice dinner last night
Picture: MATRIXHard-up Mel B once worth £20million flew to America last September to talk to Mel C about reviving the band.
But Mel C, a successful solo artist, has said: It wouldnt be healthy for my career.
Im doing alright as a solo artist and its something Im building on but I'm not, by any stretch of the imagination, there. Im on my own little journey into solo-dom and I wouldnt want to throw a spanner into the works.
Who wants to bring up the past? Its best left where it is.
Baby's back ... Emma arrives at Posh'sEmma, Victoria and Mel B tried solo careers but were dropped by their label Virgin. Victoria has re-signed with Telstar.
Geri who quit the band in 1998 has had more solo No1 hits than any other female artist, including Mi Chico Latino and Its Raining Men.
She also became a UN special ambassador and a judge on Popstars: The Rivals.
Sporty's car ... Mel C rolls up in limoAn insider said: Mel B is very keen for this reunion but she has the most to gain.
Sporty has the most to lose. She wants to be a female Robbie Williams and a reunion could scupper her long-term plans.
A one-off charity date to support a greatest hits CD is not beyond the realms of possibility but that will be a long way off.
Mel C is tied up for the whole year on her solo projects.
quote:Melanie heeft gewoon groot gelijk. Het blijft jammer dat ze een R&B-track nodig had om een beetje solosucces te krijgen (weliswaar met de onovertroffen Lisa Lopes
Op dinsdag 18 februari 2003 11:42 schreef Cybart het volgende:
en het is afgeblazenstomme Mel C
quote:Now there's a scary thought
The five Mels B...
quote:ja zelfs geri
Op dinsdag 18 februari 2003 16:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jammer, maar wel vrij logisch hoor...
De rest wil het dus wel als ik het goed begrijp of niet?
ok ik vind mel c een kutwijf nu
zelfs voor een greatest hits album & tour is ze niet te porren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |