Ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Japepk het volgende:
Is er nog een kans dat NAC vanavond volledig hun kans verspeelt? Of moeten ze dan echt met 6-0 verliezen?
Ja meneer dan.quote:
Ik stel 2 vragenquote:
Doen: over 2 wedstrijden meer scoren dan de tegenstander.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik stel 2 vragen![]()
Wat moet NAC nu doen of laten om te promoveren? Hier in Breda ziet iedereen het als formaliteit namelijk, maar ik heb er 0 verstand van.
Die gasten in Breda hebben er blijkbaar ook geen verstand van. Waarom zou dit een formaliteit zijn en waarom heeft Excelsior alleen een kans als ze nu met 6-0 winnen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Japepk het volgende:
Hier in Breda ziet iedereen het als formaliteit namelijk, maar ik heb er 0 verstand van.
Jaa dat principe ken ik! Maar NAC heeft tot nu toe alles in de play-offs gewonnen toch? In hoeverre is het dan erg als ze nu minder scoren dan Excelsior?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Doen: over 2 wedstrijden meer scoren dan de tegenstander.
Laten: over 2 wedstrijden minder scoren dan de tegenstander.
Het zal lastig worden, Excelsior is denk ik wel favoriet maar NAC heeft het momentum na wat goede wedstrijden, dus alles is mogelijk.
Volgende keer moeten ze uit in Kralingen, ze hoeven er weinig voor te doen om hun kansen al te verspelen, als ze die in de eerste plaats al hadden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Japepk het volgende:
Is er nog een kans dat NAC vanavond volledig hun kans verspeelt? Of moeten ze dan echt met 6-0 verliezen?
Volgens mij begrijp jij en die gasten uit Breda het principe van een finale niet. Je doet alsof NAC begint met een voorsprong ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jaa dat principe ken ik! Maar NAC heeft tot nu toe alles in de play-offs gewonnen toch? In hoeverre is het dan erg als ze nu minder scoren dan Excelsior?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:07 schreef Japepk het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik stel 2 vragen![]()
Wat moet NAC nu doen of laten om te promoveren? Hier in Breda ziet iedereen het als formaliteit namelijk, maar ik heb er 0 verstand van.
Is niet zo erg want dan komen er strafschoppenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jaa dat principe ken ik! Maar NAC heeft tot nu toe alles in de play-offs gewonnen toch? In hoeverre is het dan erg als ze nu minder scoren dan Excelsior?
De vorige wedstrijden tellen niet meer qua resultaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |