abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 25 mei 2024 @ 21:18:25 #26
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213683089
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Momo het volgende:
Als Nederland hebben we nu wel wat zero tolerance toegepast op Nicki Minaj
Wiet het land uit smokkelen is niet een heel handige zet
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_213683133
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 20:31 schreef Greys het volgende:
Zat nog wat filmpjes te kijken maar niet alleen Joost zat zich hier te verbijten maar zo te zien de AvroTros dame ook of wil ik dat alleen maar zien? :D

[ x ]
Ook dat ze zo ver mogelijk bij die delegatie vandaan zitten en daardoor bijna bij Noorwegen op schoot zitten :D
  zaterdag 25 mei 2024 @ 21:24:30 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213683192
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 21:21 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ook dat ze zo ver mogelijk bij die delegatie vandaan zitten en daardoor bijna bij Noorwegen op schoot zitten :D
:D Gewoon 2 Moroccan oils van ze vandaan!
Fuck the EBU
pi_213683210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Momo het volgende:
Als Nederland hebben we nu wel wat zero tolerance toegepast op Nicki Minaj
Als jij en ik zoiets doen worden wij ook vastgezet.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_213683345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Momo het volgende:
Als Nederland hebben we nu wel wat zero tolerance toegepast op Nicki Minaj
Haar fans vinden op de socials dat NATO moet ingrijpen. _O-
pi_213683443
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Momo het volgende:
Als Nederland hebben we nu wel wat zero tolerance toegepast op Nicki Minaj
Wat een drama dit. Geweldig.
  zaterdag 25 mei 2024 @ 21:39:25 #32
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213683450
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 21:33 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Haar fans vinden op de socials dat NATO moet ingrijpen. _O-
_O-

Ik lees dat ze op weg was naar de UK. Daar is niks legaal of gedoogd. Dan komt ze er in NL wrs nog genadig vanaf.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 mei 2024 @ 21:43:41 #33
163650 Greys
pi_213683508
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 21:21 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ook dat ze zo ver mogelijk bij die delegatie vandaan zitten en daardoor bijna bij Noorwegen op schoot zitten :D
En Noorwegen die net als Joost en de AvroTrosdame enorm gerriteerd kijkt. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 mei 2024 @ 22:49:25 #34
2681 Dave
Aardig op drave
pi_213684489
twitter
:o)
pi_213684504
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 22:49 schreef Dave het volgende:
[ x ]
Dit klinkt best wel ok! 😁
pi_213685024
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 20:31 schreef Greys het volgende:
Zat nog wat filmpjes te kijken maar niet alleen Joost zat zich hier te verbijten maar zo te zien de AvroTros dame ook of wil ik dat alleen maar zien? :D

[ x ]
Het lijkt me ook echt niet te doen als iemand dit soort teksten zit uit te kramen terwijl ze achter de schermen gewoon een verschrikkelijk giftige groep mensen zijn die er alles aan doen om hun misplaatste slachtofferschap uit te stralen.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213685260
quote:
posttweet.png Op zaterdag 25 mei 2024 21:24 schreef escsakartvelo het volgende:
Not Head Of Georgian Delegation listening to Europapa😭 they ateeee

Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213685389
quote:
posttweet.png Op zaterdag 25 mei 2024 18:55 schreef zittiandbuoni het volgende:
this version of europapa looks like it was sung by dargen d’amico

Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213685498
Wat een mooie covers en wat zonde dat we Joost nooit in de finale hebben gezien :/
pi_213685507
quote:
2s.gif Op zondag 26 mei 2024 00:08 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Dit klinkt als een AI versie :P
  zondag 26 mei 2024 @ 00:30:54 #41
1234 HiZ
Istanbullu
pi_213685614
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 23:56 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Die sign is wel hardcore.
pi_213685615
Een vraag.

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien heb ik het gemist, maar heeft Joost ergens het hele team wat rondom hem gewerkt heeft aan deze hit bedankt?

Hij heeft dan wel niet de finale mogen doen, en normaliter doe je zoiets bij een overwinning, maar hij is een wereldster geworden, ten dele ook vanwege de videoclip, maar ook vanwege al het andere daarna en iedereen die daar aan meewerkte, en nu niet meer zichtbaar zijn zoals Govert.

Het is misschien eigenaardig als niet deelnemend artiest noch winnaar mensen te bedanken die hebben bijgedragen aan je gigantische deelname succes, maar ik zou het toch heel sympathiek vinden ergens.
  zondag 26 mei 2024 @ 00:32:46 #43
1234 HiZ
Istanbullu
pi_213685627
Gaat het nou echt zo hard of zitten wij in een bubble?
  zondag 26 mei 2024 @ 00:36:36 #44
1234 HiZ
Istanbullu
pi_213685650
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 00:31 schreef Za het volgende:
Een vraag.

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien heb ik het gemist, maar heeft Joost ergens het hele team wat rondom hem gewerkt heeft aan deze hit bedankt?

Hij heeft dan wel niet de finale mogen doen, en normaliter doe je zoiets bij een overwinning, maar hij is een wereldster geworden, ten dele ook vanwege de videoclip, maar ook vanwege al het andere daarna en iedereen die daar aan meewerkte, en nu niet meer zichtbaar zijn zoals Govert.

Het is misschien eigenaardig als niet deelnemend artiest noch winnaar mensen te bedanken die hebben bijgedragen aan je gigantische deelname succes, maar ik zou het toch heel sympathiek vinden ergens.
Ik vind dat een rare post. Die jongens werken al jaren samen
Denk je niet dat die een goede manier hebben om dat soort dingen uit te spreken?
pi_213685720
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 00:36 schreef HiZ het volgende:

Ik vind dat een rare post. Die jongens werken al jaren samen
Denk je niet dat die een goede manier hebben om dat soort dingen uit te spreken?
Ik bedoel eigenlijk gewoon openbaar, via social media.

Govert heeft niemand ooit meer van vernomen, hij heeft al die tijd hard gewerkt aan dit "project", zowel de video als de act. Voor hem (en de anderen) zal de teleurstelling ook groot zijn geweest dat het zo is gelopen. Maar dat het desondanks tot zoveel succes heeft geleid, is mede dankzij hen, en zullen ze fantastisch vinden.
Wat ze onderling bespreken staat daar los van verder.
pi_213685850
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213686372
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 00:49 schreef Za het volgende:

[..]
Ik bedoel eigenlijk gewoon openbaar, via social media.

Govert heeft niemand ooit meer van vernomen, hij heeft al die tijd hard gewerkt aan dit "project", zowel de video als de act. Voor hem (en de anderen) zal de teleurstelling ook groot zijn geweest dat het zo is gelopen. Maar dat het desondanks tot zoveel succes heeft geleid, is mede dankzij hen, en zullen ze fantastisch vinden.
Wat ze onderling bespreken staat daar los van verder.
Lieverd, Appie, Tantu en Stuntje hebben allang laten blijken volledig aan Joost zijn kant te staan door verschillende posts. Stuntje is mee in Canada.

Wat verwacht je dan? Dat Joost, ondanks dat hij in afwachting is van wat er nog kan komen volle bak zijn entourage gaat bedanken? Die hij hoogstwaarschijnlijk dagelijks spreekt? En die weten wat er speelt/gespeeld heeft?

En ja, je hebt gelijk, Gover (zonder -t) hebben we niet gehoord, maar dat is waarschijnlijk de keuze van Gover zelf, zoals het ook de keuze van Appie, Stuntje en Tantu was.
pi_213686385
Enfin, ik kwam hier eigenlijk om deze te delen:
Veel Joost-content en Estland op 09.25 zegt wel wat. Die waren er ook wel klaar mee.
Ik ben een beetje van die mannen gaan houden wel.
pi_213686664
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 02:49 schreef Masspa het volgende:

Lieverd, Appie, Tantu en Stuntje hebben allang laten blijken volledig aan Joost zijn kant te staan door verschillende posts. Stuntje is mee in Canada.

Wat verwacht je dan? Dat Joost, ondanks dat hij in afwachting is van wat er nog kan komen volle bak zijn entourage gaat bedanken? Die hij hoogstwaarschijnlijk dagelijks spreekt? En die weten wat er speelt/gespeeld heeft?

En ja, je hebt gelijk, Gover (zonder -t) hebben we niet gehoord, maar dat is waarschijnlijk de keuze van Gover zelf, zoals het ook de keuze van Appie, Stuntje en Tantu was.
Ik heb geen enkele twijfel dat ze aan zijn kant staan.

Ik had verwacht de uitspraak: Dank aan mijn creatief team.

Alle liefde, aandacht, begrip, medeleven, eer, hype, gaat naar Joost alsof het een eenmanszaak betreft, terwijl een hele groep mensen een jaar lang dag en nacht met uiterste precisie heeft gewerkt aan het nummer, de video, de PR, de act. Ookal draait het geheel om Joost, het was toch teamwork dit bereikte enorme succes.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 mei 2024 @ 08:56:00 #50
163650 Greys
pi_213687319
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 00:31 schreef Za het volgende:
Een vraag.

Ik heb niet alles gelezen, dus misschien heb ik het gemist, maar heeft Joost ergens het hele team wat rondom hem gewerkt heeft aan deze hit bedankt?

Hij heeft dan wel niet de finale mogen doen, en normaliter doe je zoiets bij een overwinning, maar hij is een wereldster geworden, ten dele ook vanwege de videoclip, maar ook vanwege al het andere daarna en iedereen die daar aan meewerkte, en nu niet meer zichtbaar zijn zoals Govert.

Het is misschien eigenaardig als niet deelnemend artiest noch winnaar mensen te bedanken die hebben bijgedragen aan je gigantische deelname succes, maar ik zou het toch heel sympathiek vinden ergens.
Joost heeft ze vast al duizend keer bedankt in de afgelopen tijden, goede en slechte. Dat is priv, tussen hen. Ze adoreren elkaar openlijk op socials. Reageren overal zichtbaar op elkaar. Hij heeft me dunkt z'n team ook echt overal bij betrokken in Malm. Bij elk interview deden ze mee, Gover werd erbij betrokken in Supermanpak. Ze gingen mee de Turquoise Carpet op. Ze mochten actief meedoen tijdens interviews en spreken etc. Dat is meer dan welke deelnemer volgens mij ooit voor z'n 'backings' heeft gedaan qua gelijkwaardig maken als team. En Tantu heeft volgens mij nu ook meer volgers dan ooit overal, omdat ook hij door Joost terecht op socials erbij betrokken werd. Hoe vaak zien of horen we de schrijver van een ander esf lied niet eens in het hele proces?

En sinds de DQ heeft hij volgens mij nog niet openbaar gesproken. Als in echt gesproken. Dus nee hij heeft ze daarna niet ng eens bedankt. Maar dat hoeft toch helemaal niet. Als zij zelf het maar weten. En geloof me ze weten het.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 26-05-2024 09:13:30 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')