Wiet het land uit smokkelen is niet een heel handige zetquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Momo het volgende:
Als Nederland hebben we nu wel wat zero tolerance toegepast op Nicki Minaj
Ook dat ze zo ver mogelijk bij die delegatie vandaan zitten en daardoor bijna bij Noorwegen op schoot zittenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:31 schreef Greys het volgende:
Zat nog wat filmpjes te kijken maar niet alleen Joost zat zich hier te verbijten maar zo te zien de AvroTros dame ook of wil ik dat alleen maar zien?
[ x ]
Gewoon 2 Moroccan oils van ze vandaan!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:21 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ook dat ze zo ver mogelijk bij die delegatie vandaan zitten en daardoor bijna bij Noorwegen op schoot zitten
Als jij en ik zoiets doen worden wij ook vastgezet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Momo het volgende:
Haar fans vinden op de socials dat NATO moet ingrijpen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Momo het volgende:
Wat een drama dit. Geweldig.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:16 schreef Momo het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Haar fans vinden op de socials dat NATO moet ingrijpen.
En Noorwegen die net als Joost en de AvroTrosdame enorm gerriteerd kijkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:21 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ook dat ze zo ver mogelijk bij die delegatie vandaan zitten en daardoor bijna bij Noorwegen op schoot zitten
Het lijkt me ook echt niet te doen als iemand dit soort teksten zit uit te kramen terwijl ze achter de schermen gewoon een verschrikkelijk giftige groep mensen zijn die er alles aan doen om hun misplaatste slachtofferschap uit te stralen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:31 schreef Greys het volgende:
Zat nog wat filmpjes te kijken maar niet alleen Joost zat zich hier te verbijten maar zo te zien de AvroTros dame ook of wil ik dat alleen maar zien?
[ x ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:24 schreef escsakartvelo het volgende:
Not Head Of Georgian Delegation listening to Europapa😭 they ateeee
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:55 schreef zittiandbuoni het volgende:
this version of europapa looks like it was sung by dargen d’amico
Ik vind dat een rare post. Die jongens werken al jaren samenquote:Op zondag 26 mei 2024 00:31 schreef Za het volgende:
Een vraag.
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien heb ik het gemist, maar heeft Joost ergens het hele team wat rondom hem gewerkt heeft aan deze hit bedankt?
Hij heeft dan wel niet de finale mogen doen, en normaliter doe je zoiets bij een overwinning, maar hij is een wereldster geworden, ten dele ook vanwege de videoclip, maar ook vanwege al het andere daarna en iedereen die daar aan meewerkte, en nu niet meer zichtbaar zijn zoals Govert.
Het is misschien eigenaardig als niet deelnemend artiest noch winnaar mensen te bedanken die hebben bijgedragen aan je gigantische deelname succes, maar ik zou het toch heel sympathiek vinden ergens.
Ik bedoel eigenlijk gewoon openbaar, via social media.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:36 schreef HiZ het volgende:
Ik vind dat een rare post. Die jongens werken al jaren samen
Denk je niet dat die een goede manier hebben om dat soort dingen uit te spreken?
Lieverd, Appie, Tantu en Stuntje hebben allang laten blijken volledig aan Joost zijn kant te staan door verschillende posts. Stuntje is mee in Canada.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:49 schreef Za het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk gewoon openbaar, via social media.
Govert heeft niemand ooit meer van vernomen, hij heeft al die tijd hard gewerkt aan dit "project", zowel de video als de act. Voor hem (en de anderen) zal de teleurstelling ook groot zijn geweest dat het zo is gelopen. Maar dat het desondanks tot zoveel succes heeft geleid, is mede dankzij hen, en zullen ze fantastisch vinden.
Wat ze onderling bespreken staat daar los van verder.
Ik heb geen enkele twijfel dat ze aan zijn kant staan.quote:Op zondag 26 mei 2024 02:49 schreef Masspa het volgende:
Lieverd, Appie, Tantu en Stuntje hebben allang laten blijken volledig aan Joost zijn kant te staan door verschillende posts. Stuntje is mee in Canada.
Wat verwacht je dan? Dat Joost, ondanks dat hij in afwachting is van wat er nog kan komen volle bak zijn entourage gaat bedanken? Die hij hoogstwaarschijnlijk dagelijks spreekt? En die weten wat er speelt/gespeeld heeft?
En ja, je hebt gelijk, Gover (zonder -t) hebben we niet gehoord, maar dat is waarschijnlijk de keuze van Gover zelf, zoals het ook de keuze van Appie, Stuntje en Tantu was.
Joost heeft ze vast al duizend keer bedankt in de afgelopen tijden, goede en slechte. Dat is priv, tussen hen. Ze adoreren elkaar openlijk op socials. Reageren overal zichtbaar op elkaar. Hij heeft me dunkt z'n team ook echt overal bij betrokken in Malm. Bij elk interview deden ze mee, Gover werd erbij betrokken in Supermanpak. Ze gingen mee de Turquoise Carpet op. Ze mochten actief meedoen tijdens interviews en spreken etc. Dat is meer dan welke deelnemer volgens mij ooit voor z'n 'backings' heeft gedaan qua gelijkwaardig maken als team. En Tantu heeft volgens mij nu ook meer volgers dan ooit overal, omdat ook hij door Joost terecht op socials erbij betrokken werd. Hoe vaak zien of horen we de schrijver van een ander esf lied niet eens in het hele proces?quote:Op zondag 26 mei 2024 00:31 schreef Za het volgende:
Een vraag.
Ik heb niet alles gelezen, dus misschien heb ik het gemist, maar heeft Joost ergens het hele team wat rondom hem gewerkt heeft aan deze hit bedankt?
Hij heeft dan wel niet de finale mogen doen, en normaliter doe je zoiets bij een overwinning, maar hij is een wereldster geworden, ten dele ook vanwege de videoclip, maar ook vanwege al het andere daarna en iedereen die daar aan meewerkte, en nu niet meer zichtbaar zijn zoals Govert.
Het is misschien eigenaardig als niet deelnemend artiest noch winnaar mensen te bedanken die hebben bijgedragen aan je gigantische deelname succes, maar ik zou het toch heel sympathiek vinden ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |