abonnement Unibet Coolblue
pi_213667235
20 jaren geleden waren Marokkanen de meest stigmatiseerde ethnische minderheid in Nederland. Overal hoorde ik witte Nederlands openlijk klagen over Marokkanen en de overlast die ze veroorzaken in Nederland. Geert Wilders was een beruchte politicus die zijn hele partij baseerde op moslimhaat en vooral Marokkanen zijn de grootste uitschot volgens hem en zijn achterban.

Nu 20 jaar later in 2024 hoor ik weinig negatieve verhalen over Marokkanen meer. Het lijkt erop alsof ze inmiddels geaccepteerd worden door de rest van de samenleving. Klopt dat? Ik heb wel respect voor Marokkanen, ik vind ze sluw en stoer. Ik weet wel dat ze het cocaïnehandel domineren en goed georganiseerde gangs en maffia’s in Nederland bestaande uit Marokkaanse misdadigers. Ik heb alleen geen last van hen, maar ik keur dat soort praktijken niet goed natuurlijk.

Wat vinden mensen hier van de Marokkkanen nu? Wat is jouw mening over de Marokkanen in Nederland nu in het jaar 2024?

Vertel.
  Moderator vrijdag 24 mei 2024 @ 15:15:35 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213667372
Ik vind dat ze niet altijd goed snappen dat ze bepaalde dingen beter niet kunnen doen. Maar dat is niet voorbehouden aan Marokkanen, dat hebben Nederlanders net zo goed, net als Duitsers, Engelsen, etc.

Antilianen hebben dat ook.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 24 mei 2024 @ 15:16:18 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213667378
En dicht, want TS komt niet meer reageren.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')