Terechte klachtquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een punt aan het einde van een TT.
Dat is stijlquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En aan het einde van een username,![]()
?!
Denk dat er achter agressief geen punt hoort danquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Overgevoelige mensen (vaak Gen Z) die zich ergeren aan appjes/sms'jes die eindigen met een punt.
"Dat staat zo agressief."
Maar achter hoor wel een t.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat er achter agressief geen punt hoor dan
Jij weet,quote:
Of juist van die mensen met wie je aan de telefoon bent en niet goed te verstaan zijn door omgevingsgeluid maar wel praten als Brugman.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die bellen via de luidspreker. Echt, ik vind dat zo ontiegelijk irritant. Ik snap het ook gewoon niet. Ik geef geen moer om jouw telefoongesprek en ik vind je alles behalve interessant. Het enige wat ik je vind is erg irritant.
Nou, je bent wel gelijk wakker!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:32 schreef Eightyone het volgende:
Over kinderen gesproken.
Ga ik weer eens de deur uit, stapt er een hele schoolklas 'mijn' coupé in.
Een BSO denk ik? De scholen hebben allemaal vakantie.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:32 schreef Eightyone het volgende:
Over kinderen gesproken.
Sowieso ouders die de kinderen niet onder controle hebben, overal laten rennen en bleren en als je er wat van zegt is "ja het zijn kinderen he" Ga dan niet met je kinderen in het openbaar als je geen controle hebt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:32 schreef Eightyone het volgende:
Over kinderen gesproken.
Ik reis best veel met de trein maar dat kom ik eigenlijk niet tegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Sowieso ouders die de kinderen niet onder controle hebben, overal laten rennen en bleren en als je er wat van zegt is "ja het zijn kinderen he" Ga dan niet met je kinderen in het openbaar als je geen controle hebt.
Het was richting Luik.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een BSO denk ik? De scholen hebben allemaal vakantie.
True, dronken mensen zijn meestal vervelend.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zal even iets noemen wat nog niet genoemd is. Ik erger me aan mensen die teveel zuipen.
+1quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zal even iets noemen wat nog niet genoemd is. Ik erger me aan mensen die teveel zuipen.
100% eens. Je ziet dat overal en vooral in de zomer. Sokken verplicht, maar half Monkey Town loopt op blote voeten en niemand die er iets van zegtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oja, deze was ik even vergeten en nu ik in een krijs paleis ben weer ik het weerVolwassenen en kinderen die met blote voeten er door heen banjeren. Ik vind dat zo vies en vervelend, ik heb daar zelfs ooit een melding van gemaakt. Ik denk dat er weinig mee gebeurd is. Doe gewoon je sokken aan daar binnen.
Ik heb het idee dat het bij Monkey Town wel gaat, al kom ik daar niet zo heel vaak. Wij hadden voor korte tijd een abonnement bij Funzone en daar waren iedere keer flink wat kinderen op blote voeten. Daar ook melding van gemaakt en de keren erna was het gewoon nog hetzelfdequote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
100% eens. Je ziet dat overal en vooral in de zomer. Sokken verplicht, maar half Monkey Town loopt op blote voeten en niemand die er iets van zegt
Dit inderdaad. Daarom wil ik ook stoppen met die troep. Niet omdat ik zelf vervelend wordt dan hoor, integendeel, aan mij merk je vrij weinig, maar zie het zo veel bij vrienden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, dronken mensen zijn meestal vervelend.
Kan je ook niet te veel zuipen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |