Blijkbaar spaarden wij ze ook automatisch, dus nu heb je er 32 bijquote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga hier even schaamteloos om zegels vragen
https://www.jumbo.com/zeg(...)a9-8a23-c614fcca97cf
Of doneer ze hier:
FHF / Jumbo glazenzegels gezocht
Ik hou het rustig gewoonquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk een rustige laatste dag voor de vakantie voor @:blues
Heb je nog vooral superuser EPD projecten of zit je op andere zaken?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik hou het rustig gewoonAchterstanden galore want 2 langdurig zieken sinds paar weken (er rust een vloek op deze poli of zo )
Eind vd dag heb ik nog een toetje met een fijn overleg over 'mijn' project - dat voor geen meter loopt![]()
![]()
Fijne vrije dag in je skone huissie!!
Hou op - schei uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef Morgane89 het volgende:
Volgende week midweek naar Landal in Limburg. Wàt een hoop spullen moeten er mee voor een paar dagen
Discovery museum vond ik erg leuk! Lekker spelen met vanalles.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Vandaag een rondleiding door de Romeinse Catacomben en daarna naar het Discovery Museum. Zin in weer.
Vakantie
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:41 schreef Morgane89 het volgende:
Volgende week midweek naar Landal in Limburg. Wàt een hoop spullen moeten er mee voor een paar dagen
Moeten, moeten....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hou op - schei uit.
Voor 7 dagen:
Krat en tas met basisboodschappen - tas met kleding - rugtas techniek ( kijker en camera) - koffertje met 3 toilettassen(badkamer/ persoonlijk/techniek als adaptors ( je zou maar tekort komen) - rugtas voor wat nergens meer in- of bijpast.![]()
Oh ja en tas met hoofdkussen.
En jij dan ook nog voor kind.
Veel plezier alvast.
Heb al mijn mailadressen gebruikt hiervoor 😉quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:47 schreef Karzai het volgende:
https://inct.nl/news/9904(...)nderteken-de-petitie
Slechter Verafquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je nog vooral superuser EPD projecten of zit je op andere zaken?
En je hebt packing cubesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Moeten, moeten....Doe je allemaal zelf he
![]()
Okee ik heb geen kind, dat scheelt wel. Een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |