Vandaar dat ik gwn naar een grote stad zou zoeken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:12 schreef DorothyGale het volgende:
Dank voor alle tips!
Het is inderdaad niet de bedoeling dat we een voetbalreis boeken. Dit hebben we eerder voor mijn vader en boer gedaan. Nu zijn we met z'n zessen waarvan vier personen niet geïnteresseerd zijn in voetbalDus dat lijkt mij zonde van het geld.
London lijkt mij een eigenlijk een heel goed idee! Alleen jammer dat er nu een overstap in Brussel is met de trein vanwege de verbouwing op Amsterdam CS.
Barcelona klinkt ook goedTwee uur vliegen klinkt leuk, maar dan wil ik wel benieuwd hoe veel reistijd het is van deur tot deur.
Het is inderdaad lastig om nu iets uit te zoeken met het einde van het voetbalseizoen.
Wat denk je dat je nu voor die kaarten moet neerleggen? Dan is zelfs Liverpool nog goedkoperquote:Op maandag 27 mei 2024 13:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Liverpool. Maja, lastig aan kaarten komen, dat wel. Al ligt Manchester ook kort bij die stad als uitwijkmogelijkheid.
Maar alle voetbalcompetities zitten momenteel aan het einde, dus op korte termijn is het lastig. Is het geen idee om een EK-wedstrijd (en dan het liefste Oranje) deze zomer bij te wonen? Ze spelen in Hamburg, Leipzig en Berlijn. Prijzen van bijvoorbeeld hotels zullen wel wat hoger liggen, bij dat soort toernooien gooien ze alles omhoog...
Anders maar over de zomer "heen tillen" als verlaat cadeau, dat geeft je ook iets meer voorbereidingstijd, zeker w.b. de tickets kopen.
HSV is dodelijk saai maar daar kun je vaak wel kaarten voor krijgen. Overigens zijn steeds meer Bundesliga clubs stijf uitverkocht of hebben alleen kaarten voor leden dus dat gaat niet meer zo gemakkelijk als voorheen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 08:24 schreef Caland het volgende:
Londen? Keuze is reuze daar al zijn de ‘toeristenclubs’ (Arsenal, Chelsea, Spurs) een stukje duurder. Pakket zou ik niet aan beginnen, zelf regelen is een stuk goedkoper. Je zit er alleen mee dat de meeste voetbalcompetities zeer binnenkort zomerstop hebben
Zou trouwens zeggen dat HSV niet echt een probleem moet zijn qua kaarten. Duitse clubs hebben vaak ook nog wel vrije verkoop (nadat de leden geweest zijn)
Eind juni komt de kalender voor Duitsland beschikbaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:38 schreef DorothyGale het volgende:
Dank nog voor de suggesties! Het is inderdaad handiger om het sowieso over de zomer heen te tillen. Ik heb van een paar steden een prijsindicatie gemaakt (zonder voetbalkaarten) en dit weekend overleg ik even met mijn ouders wat hun budget is voor de reis.
En dan is het eerst afwachten op de voetbalkalenders
Ik zou Hamburg alleen niemand aanraden als je niet voor het voetbal en/of zuipen komt. En neem aan dat ze niet gezellig met de familie naar de hoeren willen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
HSV is dodelijk saai maar daar kun je vaak wel kaarten voor krijgen. Overigens zijn steeds meer Bundesliga clubs stijf uitverkocht of hebben alleen kaarten voor leden dus dat gaat niet meer zo gemakkelijk als voorheen.
Leuke stad hoor, veel meer te bieden dan Rotterdam of Amsterdam.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Hamburg alleen niemand aanraden als je niet voor het voetbal en/of zuipen komt. En neem aan dat ze niet gezellig met de familie naar de hoeren willen.
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:57 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Leuke stad hoor, veel meer te bieden dan Rotterdam of Amsterdam.
Misschien minder coke snuiven en hoeren neuken zodat je tijd hebt om de stad te ontdekken?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen
Nee hoor, vaak genoeg geweest. Gewoon een wat grauwe verwaarloosde stad vol met achterstallig onderhoud. Maar dat gevoel krijg ik bij het gros van de Duitse steden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:00 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Misschien minder coke snuiven en hoeren neuken zodat je tijd hebt om de stad te ontdekken?
Aha, dan zijn ondanks je ietwat kortzichtige mening Duitse steden niet zo je ding denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, vaak genoeg geweest. Gewoon een wat grauwe verwaarloosde stad vol met achterstallig onderhoud. Maar dat gevoel krijg ik bij het gros van de Duitse steden.
Dat klopt wel een beetje ja. Ik vind Berlijn op de historie na bijvoorbeeld ook waanzinnig lelijk terwijl het enorm hip is. Gewoon niet mijn ding denk ik, al kan het zuiden wel heel mooi zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Aha, dan zijn ondanks je ietwat kortzichtige mening Duitse steden niet zo je ding denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |