Ken je het verhaal van Denis Law ?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:39 schreef KingRoland het volgende:
stel als dit de laatste wedstrijd van de premier league was voor city
Had ook niet naar City moeten gaan, bij City is hij kwalitatief boventallig. Was hij vorig jaar naar Arsenal gegaan dan had hij ze kampioen gemaakt en was hij een held.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:14 schreef tong80 het volgende:
Haalland is de beste spits qua scoren. Maar verder heb je er weinig aan.
Dit ja. Gun het hem. Nu ook met z'n steenkool Engels.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:22 schreef Tarado het volgende:
Leuk voor Ten Hag wel, heb weinig met United verder maar met City ook eigenlijk niets.
27 goals, dat kan je amper een aandeel noemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Had ook niet naar City moeten gaan, bij City is hij kwalitatief boventallig. Was hij vorig jaar naar Arsenal gegaan dan had hij ze kampioen gemaakt en was hij een held.
Waren ook kampioen geworden zonder Haaland.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
27 goals, dat kan je amper een aandeel noemen natuurlijk.
Dat weet je nooit, ik denk het ook wel maar hij heeft een groot aandeel daarin gehad en of Arsenal met hem wel kampioen was geworden is ook maar weer de vraag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waren ook kampioen geworden zonder Haaland.
Arsenal had nog een goede spits nodig om echt aan te haken, City eigenlijk niet. Ik vind het dan jammer dat hij naar City gaat en in een gespreid bedje terecht komt. Het was voor het voetbal veel interessanter geweest als hij naar Arsenal was gegaan, net als dat Mbappe nu naar Real gaat wat ook niet echt interessant is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, ik denk het ook wel maar hij heeft een groot aandeel daarin gehad en of Arsenal met hem wel kampioen was geworden is ook maar weer de vraag.
Ik vind het ook jammer dat Mbappe niet naar Ajax komt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Arsenal had nog een goede spits nodig om echt aan te haken, City eigenlijk niet. Ik vind het dan jammer dat hij naar City gaat en in een gespreid bedje terecht komt. Het was voor het voetbal veel interessanter geweest als hij naar Arsenal was gegaan, net als dat Mbappe nu naar Real gaat wat ook niet echt interessant is.
Ajax lijkt me niet zo logisch.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat Mbappe niet naar Ajax komt.
Mijn hemel wat een viese arrogante kwalquote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Ja, nog steeds ontslagen dus
Denk niet dat ze er veel mee opschieten om 'm te ontslaan, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Ja, nog steeds ontslagen dus
Dat gaat mis dat zie je van verre aankomen, goede voetballer maar hij mist die Amsterdamse branie. Zie hem ook totaal niet aarden hier in de Jordaan dus gewoon laten gaan, kan hij het beter ergens anders proberen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat Mbappe niet naar Ajax komt.
Jaartje warmdraaien in Jong.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat gaat mis dat zie je van verre aankomen, goede voetballer maar hij mist die Amsterdamse branie. Zie hem ook totaal niet aarden hier in de Jordaan dus gewoon laten gaan, kan hij het beter ergens anders proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |