Bos, Boet en Pup. Ge-ni-aal.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:50 schreef Kanaroe het volgende:
Pia en Woes Weinberg deden dat![]()
Pup is helaas overleden, broer Boet is er nog en heeft een oudere broer genaamd Bos
Die ouders zijn sowieso onderdeel van de wokegemeenschapquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:44 schreef Näsenbar het volgende:
Op de opvang van mijn kleinkinderen heb je ook twee van die broers die Bonck en Stood hetenIs toch om te gieren.
Die wokegemeenschap moet vedomme eens normaal gaan doen joh, die zijn niet goed bij hun pannenkoek.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Die ouders zijn sowieso onderdeel van de wokegemeenschap
Okee Judasquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:00 schreef Cruzinats het volgende:
Enkel mensen met een Bijbelse of Latijnse naam kan ik serieus nemen.
Hoewel ik de tweeling Luna en Stella ook een beetje jeukachtig vind. Themanamen geef je maar aan je hamsters.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:00 schreef Cruzinats het volgende:
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:49 schreef golfer het volgende:
Getuigt van zeer weinig empathie om een topic te openen over de naam van een dood kind uit een TV-programma dat over overleden kinderen gaat.
Dan moet je ze Butt en Plug noemen.quote:
Je bent me net voor. Wilde hem ook al noemen.quote:
Heeft zelfs een standbeeld in Ammerzoden. Door ex-Vitesse voorzitter Joost de Wit georganiseerd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je bent me net voor. Wilde hem ook al noemen.
Als ik een jongetjes tweeling had gekregen had ik ze Stein en Frank genoemd. Gewoon normale namen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:18 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hoewel ik de tweeling Luna en Stella ook een beetje jeukachtig vind. Themanamen geef je maar aan je hamsters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:30 schreef schommelstoel het volgende:
Dit soort types.Even mond dicht over AnsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maan is toch een naam uit het oude testament?quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:00 schreef Cruzinats het volgende:
quote:Dag 4
God schiep de lichten aan het hemelgewelf, zon, maan en sterren als markering voor seizoenen, dagen en jaren. Het grote licht (de zon) om over de dag te heersen, het kleine (de maan) om over de nacht te heersen.
Haha ik wist het.quote:
Dat gebeurt al sinds de jaren '50, is dat echt zo apart?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ik wist het.![]()
Maar je kind Mensje, Bloem of zelfs Zus noemen is ook vrij apart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |