Ja ik ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:19 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen, maar ik neem aan dat zo'n praktijk je waar voor je geld wil geven en dus niet snel zal zeggen: helaas, deze vraag is buiten scope voor deze lezing.
Wat een mooi voorbeeld.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:47 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat een zielslezing is.
Wat ik wel weet is dat er een onderbewustzijn is. Ik schrijf fictie en ik heb de ervaring dat ik zelf niet schrijf, maar dat de verhalen ergens anders vandaan komen, niet uit het bewuste. Als ik een verhaal wil schrijven zonder dat ik weet wat er in gaat gebeuren, zet ik het weg en neem mezelf voor dat het verhaal na een week kant en klaar in mijn hoofd stroomt met alle personages erbij. En dat gebeurt. Ik zie het dan niet in woorden, maar ik beleef het verhaal en kom automatisch in de sfeer. En dan is het als een razende tikken.
Ik heb zelf het idee dat je eigen persoon de ziel is, maar waar je je niet bewust van bent door je aanwezigheid op aarde. Het onderbewustzijn is het niemandsland tussen bewustzijn en je ziel. Het is een soort meer, waardoor herinneringen en aspecten van je ziel minimaal doorheen sijpelen. Ze voeden je innerlijke gedachten en je ideeën. Zo denk ik erover.
Vaak ken ik het thema wel (ik doe ook mee aan wedstrijden), en heel vaak denk ik ook: wat moet ik hiermee? Dan zet ik het weg, en een week later rolt het eruit, maar dan moet ik het me echt voornemen, net zoals dromen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat een mooi voorbeeld.
Interessant ook. Kom jij wel eerst op een idee voor een verhaal of ga je echt zitten tot er een verhaal spontaan in je ontstaat?
24 euro, dan is het nog wel leuk om eens te proberenquote:
Hou ons op de hoogte. Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
24 euro, dan is het nog wel leuk om eens te proberen
Eigenlijk hier ook benieuwd. Heb vaak het gevoel dat er veel vrij algemene dingen gezegd worden bij dit soort dingen. Maar puur een zielslezing is ook nieuw voor mij. Dus wel echt interessant om de uitkomst te horen SFquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
24 euro, dan is het nog wel leuk om eens te proberen
Ik snap dat wel, maar veel users zitten in spanning af te wachten wat je ervan vond. Dit houdt ook dit subforum levend. Als topicstarters pas na maanden weer reageren, dan snap ik wel waarom zo'n subforum naar beneden keldert.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:53 schreef Speedfight het volgende:
Ja, ik heb er eigenlijk niet zo heel veel over te vertellen![]()
Het viel een beetje tegen.
Het was wel een mooi en fijn gesprek, maar ik vulde het zelf erg in en ik had wat meer gehoopt op voorspellingen over mijn toekomstpad. Misschien had ik ook verkeerde verwachtingen, ik vind het lastig.
Nu krijg ik erg veel mail van haar, ben er niet heel erg over te spreken.
Wel bezig met een fijne vrouw om Lenormand Tarot te leggen en 5 oktober is hier in de buurt een paraview beurs, daar ga ik ook weer heen. Wie weet komt daar wel een interessant verhaal uit...
Ik zou sowieso niet naar een zielslezing gaan, want er is niemand die mijn ziel beter kent dan ikzelf.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:28 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb een zielslezing geboekt bij een holistische praktijk.
Nu de afspraak dichterbij komt, zit ik met meer en meer vragen.
Wat is een zielslezing nou eigenlijk? Wat zegt jouw ziel over jou?
Ik mag vragen voorbereiden, maar liggen de antwoorden op vragen over mijn levensweg, over mijn toekomst wel in mijn ziel?
Ik ben heel benieuwd, bereid wat vragen voor, maar ga het ook over mij heen laten komen.
Wat zouden jullie vragen bij zo'n zielslezing?
Wat denk je dat er te lezen is in de ziel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |