kent iemand dit gevoel (vast wel) en wat hebben jullie eraan gedaan?
quote:ben je zo onzeker over je eigen bed prestatie??
Op maandag 17 februari 2003 15:26 schreef RainerWernerF het volgende:
ik merk de laatste tijd een lichte jaloezie bij mezelf als ik verhalen hoor van mn vriendin over haar verleden (lees: haar one night stands). rationeel gezien slaat dit jaloerse gevoel van mezelf natuurlijk nergens op, maar af en toe voelt het anders.kent iemand dit gevoel (vast wel) en wat hebben jullie eraan gedaan?
quote:tja, beide. maar meer ter info.
Op maandag 17 februari 2003 15:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het ligt denk ik aan de manier waarop ze het verteld:
In geuren en kleuren of verteld ze het gewoon ter informatie....
quote:geen van beide.
Op maandag 17 februari 2003 15:29 schreef mafkees100 het volgende:[..]
ben je zo onzeker over je eigen bed prestatie??
of gewoon gefrustreerd?
quote:Mee eens, het ligt er ook aan hoe VAAK ze over haar exvriendjes praat.. teveel erover horen is ook niet leuk natuurlijk. Als het je echt heel erg dwars zit zou je er een keer (en niet op een boze manier) over kunnen praten met haar..
Op maandag 17 februari 2003 15:27 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik denk dat iedereen dat gevoel wel heeft of heeft gehad....en er is toch niets mis met jalours zijn? dat vind ik een teken dat je echt om diegene geeft....(niet altijd trouwens hoor)
Succes!
quote:zo is het natuurlijk wel.
Op maandag 17 februari 2003 15:34 schreef Ilsjuhh het volgende:
eigenlijk moet je juist niet jalours zijn!!!
ze is JOUW vriendin...JIJ bent niet zomaar een one-night-stand....
dus wees niet jalours...maar weer er trots op!
Ik kon met een ex totaal niet praten over ex-vriendjes, omdat ik haar gewoon niet vertrouwde, terwijl ik met mijn vorige vriendin in geuren en kleuren over ons seksverleden praatte, we vertrouwden elkaar toch en dan is er niks mis mee.
quote:Lekkere basis voor een relatie dan...
Op maandag 17 februari 2003 15:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
Het is eerder een teken dat je haar niet vertrouwt.Ik kon met een ex totaal niet praten over ex-vriendjes, omdat ik haar gewoon niet vertrouwde,
quote:ik vertrouw haar wel, maar ik denk dat het een kwestie van wennen is. we kennen elkaar nog niet zo heel erg lang. vertrouwen groeit met de tijd en de jaloezie (die er niet heel vaak is hoor, valt mee) zal exponentieel afnemen.
Op maandag 17 februari 2003 15:52 schreef FLIPNEUS het volgende:
Het is eerder een teken dat je haar niet vertrouwt.Ik kon met een ex totaal niet praten over ex-vriendjes, omdat ik haar gewoon niet vertrouwde, terwijl ik met mijn vorige vriendin in geuren en kleuren over ons seksverleden praatte, we vertrouwden elkaar toch en dan is er niks mis mee.
quote:Geïnteresseerd naar alle details vragen van die one-night stands en net doen of je haar beste vriendin bent (even geen partner spelen dus). Dan kun je het geamuseerd allemaal aanhoren en raad geven eventueel. Dus spelen vanuit de positie van een vriendin i.p.v. partner.
Op maandag 17 februari 2003 15:26 schreef RainerWernerF het volgende:
kent iemand dit gevoel (vast wel) en wat hebben jullie eraan gedaan?
Werkt bij mij altijd errug doeltreffend.
Succes.
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 17-02-2003 16:06]
quote:ok, thanx! had ik zelf ook al aan gedacht.
Op maandag 17 februari 2003 16:01 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Geïnteresseerd naar alle details vragen van die one-night stands en net doen of je haar beste vriendin bent (even geen partner spelen dus). Dan kun je het geamuseerd allemaal aanhoren en raad geven eventueel. Dus spelen vanuit de positie van een vriendin i.p.v. partner.
Werkt bij mij altijd errug doeltreffend.
Succes.
quote:en bedankt dat je mn vriendin een sloerie noemt.
Op maandag 17 februari 2003 16:09 schreef kikkerlikker het volgende:
he meschien ken je beter op zoek gaan naareen maagt
die nog geen vrinden heb gehad in plaast van
een sloerie
die der heel veel heb gehad dan ken je ook niet jaloers worden het is maar een idee
quote:o okee een ervare meid dan
Op maandag 17 februari 2003 16:12 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
en bedankt dat je mn vriendin een sloerie noemt.
quote:beter.
Op maandag 17 februari 2003 16:14 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
o okee een ervare meid dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |