abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213792562
Zijn er echt mensen die hele dag/avond rondom zo'n gigantisch keukenblok hangen? Volgens mij hadden ze ook allemaal maar 2 zit plaatsen. Meestal maak je het eten in de keuken en eet je het daarna op aan de eettafel of bank of ben ik nou gek.
pi_213792945
Ik vind het toch wel grote keukens in niet hele grote huizen. Waarom die kookeilanden waardoor je nauwelijks je kont kan keren in huis?

De keuken van Anne en Tim vind ik wel erg leuk en praktisch voor zo'n klein huis.
pi_213793368
In zulke huizen kun je beter voor een smallere keuken gaan met een grote tafel. Dan kunnen kopers het gemakkelijker naar hun eigen zin maken. Die keuken zijn, behalve van Tim en Anne, allemaal echt propkeukens.
  woensdag 5 juni 2024 @ 08:45:13 #204
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213793621
Ik vond vooral de keuken van Hans en Famke wat donker en log, wat de jury ook zei. En wat ze bij Jessica en Rene aangaven is ook niet handig, dat je zo tegen dat blok aanloopt als je de deur doorloopt.
Keukenblokje kan leuk zijn, maar of dat in zo'n klein appartement moet....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_213796505
Dit programma is mede mogelijk gemaakt door Quooker...
pi_213798174
En Warp, Sounis, Floorify, Praxis, Keukenloods, Sanitairwinkel.

Bedenk me dat de meeste appartement 1 slaapkamer hebben, dus max 2 personen. Dat maken die keukens helemaal bizar.
  woensdag 5 juni 2024 @ 16:18:39 #207
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_213798301
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:04 schreef __Fokker__ het volgende:

Bedenk me dat de meeste appartement 1 slaapkamer hebben, dus max 2 personen. Dat maken die keukens helemaal bizar.
'Sounis'? Is dat die klusjeman die bij de badkamer van Anouk & Jair in die emmer pieste? Of bedoel je 'Soudal'?

Trouwens: ik zat net even op Marktplaats, joh! wat handig is dat zeg! Je kunt gewoon heel duurzaam én goedkoop spullen kopen! Kan ik écht iedereen aanraden!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_213798340
Ah Soudal.. dat was hem. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er voor dit programma nog nooit van gehoord had.

Dat warp had ik ook nog nooit van gehoord en ziet er ook erg handig uit, wat betreft werkt het wel. Jammer dat 30m2 meteen al zo'n 6000 euro is.
  woensdag 5 juni 2024 @ 16:27:43 #209
124676 RobertoCarlos
pi_213798393
Ik vind de toelichting van de jury over hun beslissing wel erg mager. Het is mij niet duidelijk waarom T&A nu gewonnen hebben...al gun ik het hen wel, maar daar gaat het niet om...

Trouwens jammer dat we nu in 1 week 2 opleveringen gepropt krijgen...... nu krijgen we in 2 dagen tijd een hele oplevering van de woonkamer. Had wat mij betreft langer mogen duren!
En inderdaad: het overvalt mij ook ineens hoezeer sommige woningen ineens klaar zijn.. met name S&D..

Mijn momentje van deze aflevering was toen, in de keuken van D&A, 'Ik, als Amsterdamse makelaar' gecorrigeerd werd door styliste Eva over dat het appartement van D&A sowieso alleen al geschikt is voor een specifieke doelgroep. En dat de keuken daarom zo klein was.
Dat had 'Ik, de Amsterdamse makelaar' in al haar arrogantie wijsheid nog niet bedacht! _O-
  woensdag 5 juni 2024 @ 16:29:21 #210
124676 RobertoCarlos
pi_213798410
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:21 schreef __Fokker__ het volgende:
Ah Soudal.. dat was hem. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er voor dit programma nog nooit van gehoord had.
:s) Ik ook alleen maar omdat ze een wielren-ploeg sponsoren. En omdat ik nu wat dingen moet kitten... :{

quote:
Dat warp had ik ook nog nooit van gehoord en ziet er ook erg handig uit, wat betreft werkt het wel. Jammer dat 30m2 meteen al zo'n 6000 euro is.
Bovendien zag ik in vorige afleveringen toch best wel wat koppels worstelen met dit systeem qua handleiding enzo.
pi_213798417
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

Trouwens jammer dat we nu in 1 week 2 opleveringen gepropt krijgen...... nu krijgen we in 2 dagen tijd een hele oplevering van de woonkamer. Had wat mij betreft langer mogen duren!
En inderdaad: het overvalt mij ook ineens hoezeer sommige woningen ineens klaar zijn.. met name S&D..

De woonkamer is allang een keer opgeleverd. Dat het er bij veel nu weer uitziet als opslagruimte is iets anders.
pi_213798436
De woonkamer is toch aan opgeleverd? Als tweede geloof ik. Alleen de zolder deed toen nog niet mee dus die moeten nog.
Alle appartementen behalve de zolder hebben twee kamers, ze zijn alleen niet ingericht als slaapkamer maar vaak als kantoor.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_213798456
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:32 schreef d.k. het volgende:
De woonkamer is toch aan opgeleverd? Als tweede geloof ik. Alleen de zolder deed toen nog niet mee dus die moeten nog.
Alle appartementen behalve de Older hebben twee kamers, ze zijn alleen niet ingericht als slaapkamer maar vaak als kantoor.
Die waren niet klaar met de woonkamer. Ze zijn ingestapt na de oplevering van de eerste slaapkamer, omdat zij maar 1 slaapkamer hebben en geen twee.
pi_213798459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:04 schreef __Fokker__ het volgende:

Alleen de zolder heeft maar 1 slaapkamer, de rest 2 slaapkamers. Alleen heeft niemand het ingericht als 2e slaapkamer, maar meer als werkkamer.
  woensdag 5 juni 2024 @ 16:49:12 #215
124676 RobertoCarlos
pi_213798602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:30 schreef NedKelly het volgende:

[..]
De woonkamer is allang een keer opgeleverd. Dat het er bij veel nu weer uitziet als opslagruimte is iets anders.
Ah! :X Het gaat ook zo snel ;)
  woensdag 5 juni 2024 @ 17:52:09 #216
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213799456
Die prijs voor Anne en Tim was volgens mij omdat zij nog niets gewonnen hadden. Ik vond de keuken van S en D het mooist al blijven het allemaal blokkendozen.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:24:29 #217
124676 RobertoCarlos
pi_213801087
Wat ik me nog afvroeg: hoe kan het nou dat T&A nog geen elektriciteit, water en warmte hebben? Iedereen heeft dat nu toch al wel? Lijkt me lastig werken trouwens, alles met accu's doen...
pi_213803281
De grote waffel van Anouk is ook weggesmolten... het is gewoon zielig hun situatie -O- gun het geen van hen
  woensdag 5 juni 2024 @ 21:37:21 #219
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213803455
Uiteindelijk heeft Daniël zo goed als alles gedaan. Zou je niet zeggen als je Sanne tegenkomt. A en J hebben bijna alles uitbesteed, vandaar dat ze failliet zijn. Jammer.
pi_213804087
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
De grote waffel van Anouk is ook weggesmolten... het is gewoon zielig hun situatie -O- gun het geen van hen
De aflevering van vanavond nu aan het kijken, had gisteren al een heel klein beetje medelijden met die grote waffel van Anouk, maar toch. Genadeloos die grote waffel en gebluf afgestraft had ik dan weer geen medelij mee en vond haar empatisch vermogen niet erg groot naar de andere deelnemers.
pi_213804232
"De aangewaaide interieur stylist Daan..." :D
pi_213804629
Ik snap dat hele vloerverwarming systeem daar niet. In plaats van het warme water via radiatoren aan de gevel ooit door een gasketel het huis te jagen nu dus door een soort tuinslangensysteem onder de vloer? En als er dan iets gaat lekken? Waar moet je ontluchten?
  donderdag 6 juni 2024 @ 08:18:30 #223
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213806556
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap dat hele vloerverwarming systeem daar niet. In plaats van het warme water via radiatoren aan de gevel ooit door een gasketel het huis te jagen nu dus door een soort tuinslangensysteem onder de vloer? En als er dan iets gaat lekken? Waar moet je ontluchten?
Het is toch hetzelfde als een "normale" vloerverwarming? Alleen hoeft deze niet in beton. (voor zover ik verstand heb van vloerverwarming :+).
Ontluchten weet ik dus niet, maar neem aan op dezelfde manier/niet als met andere vloerverwarming.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_213806759
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren tijdens de kibbeling gaf ze aan dat ze het (eventueel) gewonnen geld willen investeren om nog een keer zo'n huis te "flippen".

En als argumentatie: "dit was een test om te kijken of dit ons bevalt".

maar, de feiten:
1. ze zijn er niet goed.
2. ze lijken er niet gelukkig van te worden.

wat zijn dan de redenen om bovestaande nog een keer te gaan doen?
pi_213809682
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2024 08:42 schreef koemleit het volgende:

[..]
Gisteren tijdens de kibbeling gaf ze aan dat ze het (eventueel) gewonnen geld willen investeren om nog een keer zo'n huis te "flippen".

En als argumentatie: "dit was een test om te kijken of dit ons bevalt".

maar, de feiten:
1. ze zijn er niet goed.
2. ze lijken er niet gelukkig van te worden.

wat zijn dan de redenen om bovestaande nog een keer te gaan doen?
En dan ook nog in het buitenland :+ :+ :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')