'Sounis'? Is dat die klusjeman die bij de badkamer van Anouk & Jair in die emmer pieste? Of bedoel je 'Soudal'?quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:04 schreef __Fokker__ het volgende:
En Warp, Sounis, Floorify, Praxis, Keukenloods, Sanitairwinkel.
Bedenk me dat de meeste appartement 1 slaapkamer hebben, dus max 2 personen. Dat maken die keukens helemaal bizar.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:21 schreef __Fokker__ het volgende:
Ah Soudal.. dat was hem. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er voor dit programma nog nooit van gehoord had.
Bovendien zag ik in vorige afleveringen toch best wel wat koppels worstelen met dit systeem qua handleiding enzo.quote:Dat warp had ik ook nog nooit van gehoord en ziet er ook erg handig uit, wat betreft werkt het wel. Jammer dat 30m2 meteen al zo'n 6000 euro is.
De woonkamer is allang een keer opgeleverd. Dat het er bij veel nu weer uitziet als opslagruimte is iets anders.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens jammer dat we nu in 1 week 2 opleveringen gepropt krijgen...... nu krijgen we in 2 dagen tijd een hele oplevering van de woonkamer. Had wat mij betreft langer mogen duren!
En inderdaad: het overvalt mij ook ineens hoezeer sommige woningen ineens klaar zijn.. met name S&D..
Die waren niet klaar met de woonkamer. Ze zijn ingestapt na de oplevering van de eerste slaapkamer, omdat zij maar 1 slaapkamer hebben en geen twee.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:32 schreef d.k. het volgende:
De woonkamer is toch aan opgeleverd? Als tweede geloof ik. Alleen de zolder deed toen nog niet mee dus die moeten nog.
Alle appartementen behalve de Older hebben twee kamers, ze zijn alleen niet ingericht als slaapkamer maar vaak als kantoor.
Alleen de zolder heeft maar 1 slaapkamer, de rest 2 slaapkamers. Alleen heeft niemand het ingericht als 2e slaapkamer, maar meer als werkkamer.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:04 schreef __Fokker__ het volgende:
En Warp, Sounis, Floorify, Praxis, Keukenloods, Sanitairwinkel.
Bedenk me dat de meeste appartement 1 slaapkamer hebben, dus max 2 personen. Dat maken die keukens helemaal bizar.
Ah!quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:30 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De woonkamer is allang een keer opgeleverd. Dat het er bij veel nu weer uitziet als opslagruimte is iets anders.
De aflevering van vanavond nu aan het kijken, had gisteren al een heel klein beetje medelijden met die grote waffel van Anouk, maar toch. Genadeloos die grote waffel en gebluf afgestraft had ik dan weer geen medelij mee en vond haar empatisch vermogen niet erg groot naar de andere deelnemers.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
De grote waffel van Anouk is ook weggesmolten... het is gewoon zielig hun situatiegun het geen van hen
Het is toch hetzelfde als een "normale" vloerverwarming? Alleen hoeft deze niet in beton. (voor zover ik verstand heb van vloerverwarmingquote:Op woensdag 5 juni 2024 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap dat hele vloerverwarming systeem daar niet. In plaats van het warme water via radiatoren aan de gevel ooit door een gasketel het huis te jagen nu dus door een soort tuinslangensysteem onder de vloer? En als er dan iets gaat lekken? Waar moet je ontluchten?
Gisteren tijdens de kibbeling gaf ze aan dat ze het (eventueel) gewonnen geld willen investeren om nog een keer zo'n huis te "flippen".quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
De grote waffel van Anouk is ook weggesmolten... het is gewoon zielig hun situatiegun het geen van hen
En dan ook nog in het buitenlandquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de kibbeling gaf ze aan dat ze het (eventueel) gewonnen geld willen investeren om nog een keer zo'n huis te "flippen".
En als argumentatie: "dit was een test om te kijken of dit ons bevalt".
maar, de feiten:
1. ze zijn er niet goed.
2. ze lijken er niet gelukkig van te worden.
wat zijn dan de redenen om bovestaande nog een keer te gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |