https://nos.nl/liveblog/2(...)-plannen-iets-omhoogquote:Straks Kamerdebat over coalitieakkoord
- CPB: koopkracht door plannen iets omhoog
- Vanaf 10.15 uur debatteert de Tweede Kamer over het coalitieakkoord van PVV, VVD, NSC en BBB
Het debat is live te volgen via de NOS-app, NOS.nl en NPO 1. Ook via NPO Radio 1 blijf je op de hoogte met extra lange nieuwsbulletins
- Donderdag praten de vier partijen verder over het zoeken naar een nieuwe premierskandidaat
- Ronald Plasterk trok zich maandag terug als kandidaat na berichten over mogelijke patentfraude
Ik schakel nu inquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die dit gaat kijken
Neh, dit gaat leuk worden, en ik heb een vrije dagquote:Op woensdag 22 mei 2024 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die dit gaat kijken
Je zou er maar blij mee zijn dat dit de norm gaat worden. Straks neemt hij inderdaad de verantwoording als MP en spreekt hij over `zuur links' tegenover zijn politieke tegenstanders.quote:
Ach mensen voor extreemrechts of nazi wegzetten in de kamer is ook nog nooit een probleem geweest, niet zo zuur.quote:Op woensdag 22 mei 2024 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou er maar blij mee zijn dat dit de norm gaat worden. Straks neemt hij inderdaad de verantwoording als MP en spreekt hij over `zuur links' tegenover zijn politieke tegenstanders.
Niveautje hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |