Soms wil ik in de zomer op het terras blijven zitten. Ik loop al een aantal weken met het idee om een beamer te kopen om op een muur te projecteren.
Het is vooral bedoeld voor de warme zomerdagen, als ik buiten een film wil kijken.
Maar ik heb geen flauw idee wat zo'n beamer kost. Vanaf welk bedrag spreken we van een beetje degelijke projector?
Er zijn wel een aantal vereisten:
Een HDMI-aansluiting, zodat ik er een Chromecast op kan aansluiten. Of een beamer met een ingebouwde Chromecast (geen idee of dat bestaat). Ik moet namelijk kunnen casten vanaf mijn
smartphone naar de beamer.
Ik weet niet of je op een bakstenen muur kunt projecteren.
Bluetooth: de beamer moet bluetooth hebben, zodat ik verbinding kan maken met mijn draagbare luidspreker. Maar ik weet ook niet of dat bestaat.
Kortom, ik weet helemaal niets van beamers.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo